Hop til indhold

Recommended Posts

aarhus62 skrev, for 4 timer siden:

Du er jo nødt til at få hendes nr. - ellers kan du jo ikke overføre de dkk 250 :-)

 

Det gider jeg ikke engang at bruge tid på!

Men som jeg har skrevet i en anden tråd, så har jeg opsagt mit medlemskab, så det er på lånt tid jeg kan komme med input fra SD. Jeg har fundet 2 SB der dækker mit behov. 1 i 20´erne og 1 i 30´erne

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 3 timer siden:

Det gider jeg ikke engang at bruge tid på!

Men som jeg har skrevet i en anden tråd, så har jeg opsagt mit medlemskab, så det er på lånt tid jeg kan komme med input fra SD. Jeg har fundet 2 SB der dækker mit behov. 1 i 20´erne og 1 i 30´erne

Pas på dem - Gode SB'er hænger ikke på træerne ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gråskæg42 skrev, for 2 timer siden:

Pas på dem - Gode SB'er hænger ikke på træerne ;)

 

Det gør jeg skam også. De får ved hvert møde udover et beløb en personlig gave. - Det kan være lige fra undertøj, dufte til blomster. 

Jeg behandler andre, som jeg gerne selv vil behandles ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
SnowmanDK skrev, for 18 timer siden:

Det gider jeg ikke engang at bruge tid på!

Men som jeg har skrevet i en anden tråd, så har jeg opsagt mit medlemskab, så det er på lånt tid jeg kan komme med input fra SD. Jeg har fundet 2 SB der dækker mit behov. 1 i 20´erne og 1 i 30´erne

Du overser min ironi :-) -  hvordan kan du overføre de dkk 250 ? - så hun må jo give dig sit nr. - før du kan overføre pengene..

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhus62 skrev, for 10 timer siden:

Du overser min ironi :-) -  hvordan kan du overføre de dkk 250 ? - så hun må jo give dig sit nr. - før du kan overføre pengene..

Man kan jo bruge Paypal eller lign!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...