Jonasmarin 24 Skrevet 27. September, 2021 Er her en der kender en måske nystartet ung pige på 18-19 år til et engangsknald for et par tusind? Hun skal være slank og stram og uerfaren. Har sku længe ledt efter det men ikke til at finde online . Dansk pige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 27. September, 2021 Jonasmarin skrev, for 5 minutter siden: Er her en der kender en måske nystartet ung pige på 18-19 år til et engangsknald for et par tusind? Hun skal være slank og stram og uerfaren. Har sku længe ledt efter det men ikke til at finde online . Dansk pige Tænker du må springe ud i sugardatings grumsede hav for at ramme bare en smule af det du søger. Gør du det, skal du håbe på det bedste men forvente det værste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonasmarin 24 Skrevet 27. September, 2021 (edited) Har været igennem sugardaters har ikke haft noget held derinde andet end billeder-videoer og bare snak om at mødes men bliver aldrig til noget. Valgte og deaktivere min profil efter at have spildt ca 2 ugers med piger der bare er enten fake eller spilder tiden med salg af videoer kemi møder. Samt er virkelig kræsen når det gælder til at skulle smide et par tusind kr væk og har sku ikke finde noget der lige var min smag. Redigeret 27. September, 2021 af Jonasmarin Rediger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 27. September, 2021 (edited) Jonasmarin skrev, for 9 minutter siden: Har været igennem sugardaters har ikke haft noget held derinde andet end billeder-videoer og bare snak om at mødes men bliver aldrig til noget. Valgte og deaktivere min profil efter at have spildt ca 2 ugers med piger der bare er enten fake eller spilder tiden med salg af videoer kemi møder. Samt er virkelig kræsen når det gælder til at skulle smide et par tusind kr væk og har sku ikke finde noget der lige var min smag. Som du udtaler dig her som om det bare er at smider pengene væk, for at være sammen med en pige ja så er jeg sikker på alle de uerfaren piger på 18-19 år rigtig godt vil sammen med en som dig.. Redigeret 27. September, 2021 af Expel 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 528 Skrevet 27. September, 2021 Er her en der kender en der vil sælge mig en Porsche 911 for et par tusind? Den skal være hurtig, hvid og i perfekt stand. Har sku længe ledt efter det men ikke til at finde online . Dansk bil 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 29. September, 2021 Jonasmarin skrev, den 27.9.2021 at 16:19: stram og uerfaren Hvis hun er uerfaren, hvordan kan vi så vide om hun er stram? Hvis du gør dig mere umage kan du godt finde det på SD, men det kræver at du tænker dig lidt mere om. Det er urealistisk at tro, at når du søger efter noget, der er helt vanvittigt, ekstremt svært at finde, så kan du bare få det serveret via en efterlysning eller to uger på et amatør-site. Indimellem kommer russerne i selfie-mafiaen med nogle unge piger der ikke kan tale andet end russisk og som nogle brugere siger er "uerfarne". Det er nok din bedste chance med den tilgang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonasmarin 24 Skrevet 31. Oktober, 2021 Advarsel skrev, den 29.9.2021 at 07:48: Hvis hun er uerfaren, hvordan kan vi så vide om hun er stram? Hvis du gør dig mere umage kan du godt finde det på SD, men det kræver at du tænker dig lidt mere om. Det er urealistisk at tro, at når du søger efter noget, der er helt vanvittigt, ekstremt svært at finde, så kan du bare få det serveret via en efterlysning eller to uger på et amatør-site. Indimellem kommer russerne i selfie-mafiaen med nogle unge piger der ikke kan tale andet end russisk og som nogle brugere siger er "uerfarne". Det er nok din bedste chance med den tilgang. Hvor finder jeg de såkaldte selfie mafia tø-ser ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 31. Oktober, 2021 Jonasmarin skrev, for 2 timer siden: Hvor finder jeg de såkaldte selfie mafia tø-ser ? Prøv at læse anmeldelserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonasmarin 24 Skrevet 3. November, 2021 Advarsel skrev, den 31.10.2021 at 20:50: Prøv at læse anmeldelserne. Har læst dem men der er ikke nævnt et konkret sted. Har været I Rødovre hehe og det var nice nok så havde intet problem overhovedet kun trist hun kun gav frisk på handjob og blow. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. November, 2021 Jonasmarin skrev, den 3.11.2021 at 19:20: Har læst dem men der er ikke nævnt et konkret sted. Ah, du mente hvor de holder til? Kbh K, Kbh N, Amagerbro, Bryggen og måske engang imellem Valby? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 5. November, 2021 (edited) Jonasmarin skrev, den 3.11.2021 at 19:20: Har læst dem men der er ikke nævnt et konkret sted. Har været I Rødovre hehe og det var nice nok så havde intet problem overhovedet kun trist hun kun gav frisk på handjob og blow. Du finder i hvert fald selfie pigerne i Rødovre. Nemmest er nok at søge på selfie her på eroguide og se hvad der kommer frem. ( sikkert et kæmpe arbejde ) Har selv været hos en af dem I Odense. Virkelig ikke erfaren og heller ikke fedeste service. Men tilgængelig en lille spinkel pige der på måske 19 med en krop der vel kunne tilhøre en der var noget yngre. https://www.eroguide.dk/forum/topic/141818-cute-nika-in-odense-lille-l%C3%A6kker-sag/?tab=comments#comment-1313710 Redigeret 5. November, 2021 af frddblk Link tilføjet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. November, 2021 frddblk skrev, for 14 timer siden: Du finder i hvert fald selfie pigerne i Rødovre. Der mangler et "ikke" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 10. November, 2021 Advarsel skrev, den 5.11.2021 at 23:55: Der mangler et "ikke" Jeps, det gør der da også. Ups. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg