Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg nu er en hands on (øjnene sidder i fingrene)  fyr og ser med hænderne spurgte jeg tidligere om jeg måtte røre.

Svarede “Of course, but do you not want sex too ? Inden for 2 min. 
Tænker jeg kan klare det med B2B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den rejsende skrev, den 27.9.2021 at 18:43:

Da jeg nu er en hands on (øjnene sidder i fingrene)  fyr og ser med hænderne spurgte jeg tidligere om jeg måtte røre.

Svarede “Of course, but do you not want sex too ? Inden for 2 min. 
Tænker jeg kan klare det med B2B

Hvordan var dit besøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tee er egentlig en sød pige. Virker interesseret i at give en god oplevelse.

Men det er ikke hende på billederne. Eller billeder er taget for 5-10 kilo siden.

Skulle været gået, men det er lidt besværligt at finde parkering og komme rundt i Odense sidst på eftermiddagen.

Indgang er ikke særlig diskret, de deler indgang til kælderen med et byggekontor. Når du først er indenfor er det ok. Ok værelser og bad.

Kommer ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den rejsende skrev, den 3.10.2021 at 08:32:

Tee er egentlig en sød pige. Virker interesseret i at give en god oplevelse.

Men det er ikke hende på billederne. Eller billeder er taget for 5-10 kilo siden.

Skulle været gået, men det er lidt besværligt at finde parkering og komme rundt i Odense sidst på eftermiddagen.

Indgang er ikke særlig diskret, de deler indgang til kælderen med et byggekontor. Når du først er indenfor er det ok. Ok værelser og bad.

Kommer ikke igen. 

Tak for anmeldelsen.

Men skal det forstås sådan at hun gerne vil gøre det godt, men bare ikke er i stand til det?

Eller er det pga hendes "ekstra" kilo? Kan du evt beskrive hendes krop lidt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker der er åbent på alle hylder med en sød pige hvis du vælger fuld pakke.

Det var ikke det jeg kom for.

Og med størrelsen. Hvis der havde været lidt mere B2B havde det været ok. Må nok indse efter mange B2B med forskellige piger at jeg er til en slankere pige. Det er dog svært i øjeblikket. Sidste Corona nedlukning har været hård for de fleste piger. Synes det er synd at de ikke tager bedre af sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den rejsende skrev, for 23 timer siden:

Tænker der er åbent på alle hylder med en sød pige hvis du vælger fuld pakke.

Det var ikke det jeg kom for.

Og med størrelsen. Hvis der havde været lidt mere B2B havde det været ok. Må nok indse efter mange B2B med forskellige piger at jeg er til en slankere pige. Det er dog svært i øjeblikket. Sidste Corona nedlukning har været hård for de fleste piger. Synes det er synd at de ikke tager bedre af sig selv.

Hun lyder som lige noget for mig. Jeg kan godt li' nogle ekstra kilo på en thaipige :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...