Donmanuco 27 Skrevet 27. September, 2021 Hej skal til Ålborg om ikke så længe. Har søgt efter danske gudinder i området. Nogen gode ideer? Gerne en jysktalende gudinde, det lyder sexet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 337 Skrevet 27. September, 2021 Hvis du kommer til Aalborg onsdag eller torsdag, er her i hvert fald en dejlig dansk pige, Danske Nadia https://annoncelight.dk/showad/223128 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donmanuco 27 Skrevet 27. September, 2021 Tak Nyde Nadia og mig er ret sikkert et godt match Men det skal helst være fredag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 337 Skrevet 28. September, 2021 Så kan du jo prøve at ringe til Manna og høre om hun har tid på fredag... Altså ringe!: https://annoncelight.dk/showad/306188 Hun er tidligere kendt som Laura Lux, hvis du skal søge på hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 337 Skrevet 1. Oktober, 2021 Jeg så lige at Nannas Hjørne er her i dag, og i morgen Nanna er en rigtig sød og dejlig pige, selvom man godt kan blive lidt forskrækket over billederne. https://annoncelight.dk/showad/280910 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 426 Skrevet 1. Oktober, 2021 Nyde skrev, den 28.9.2021 at 09:58: Så kan du jo prøve at ringe til Manna og høre om hun har tid på fredag... Altså ringe!: https://annoncelight.dk/showad/306188 Hun er tidligere kendt som Laura Lux, hvis du skal søge på hende Manna, eller Laura som jeg kender hende, er super lækker og dejlig - dog giver hun ikke øko-blow, hvilket er eneste årsag til, at jeg ikke render inde hos hende konstant. Hvis man er ligeglad med det, er hun et top valg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 337 Skrevet 1. Oktober, 2021 Ja det er rigtigt, og det gør Nadia heller ikke. Men som gammel gymnast kan hun så meget andet godt Til gengæld giver Nanna økoblow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrianF 46 Skrevet 20. Oktober, 2021 Så er Manna på igen. Hun er helt sikkert en tur værd! Hendes silikonebryster er lidt for hårde efter min smag, men til gengæld er de store og flotte. God røv også! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 16 Skrevet 21. Oktober, 2021 Nyde skrev, den 28.9.2021 at 09:58: Så kan du jo prøve at ringe til Manna og høre om hun har tid på fredag... Altså ringe!: https://annoncelight.dk/showad/306188 Hun er tidligere kendt som Laura Lux, hvis du skal søge på hende Har besøgt hende i Aalborg vest by . Meget pæn . Fissen lugter ikke ret godt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 337 Skrevet 21. Oktober, 2021 Der KAN selvfølgelig være sket noget med Laura da hun blev til Manna, og en gang i mellem KAN der være forbigående problemer med balance i bakterierne dernede, så der lugter af fisk på den forkerte måde... Men jeg fik bestemt ikke indtryk af at der var problemer med hygiejnen da jeg var hos Laura Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 21. Oktober, 2021 Nyde skrev, for 16 minutter siden: Der KAN selvfølgelig være sket noget med Laura da hun blev til Manna, og en gang i mellem KAN der være forbigående problemer med balance i bakterierne dernede, så der lugter af fisk på den forkerte måde... Men jeg fik bestemt ikke indtryk af at der var problemer med hygiejnen da jeg var hos Laura Hm - kan det skyldes dig, at hun lugtede lidt den dag ? Altså at hun først lugtede lidt af fisk efter dit besøg …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 16 Skrevet 21. Oktober, 2021 TheJack skrev, for 2 timer siden: Hm - kan det skyldes dig, at hun lugtede lidt den dag ? Altså at hun først lugtede lidt af fisk efter dit besøg …. Muligvis havde du været oppe i hende . Jeg sagde i hvert fald nej tak , efter ,at have lugtet til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 21. Oktober, 2021 Peter563 skrev, Lige nu: Muligvis havde du været oppe i hende . Jeg sagde i hvert fald nej tak , efter ,at have lugtet til hende Nej nej slet ikke. Har aldrig besøgt hende Blot en “dum” bemærkning Synes din kommentar om lugt af fisk var sjov Intet andet. God dag til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 16 Skrevet 21. Oktober, 2021 TheJack skrev, for 1 minut siden: Nej nej slet ikke. Har aldrig besøgt hende Blot en “dum” bemærkning Synes din kommentar om lugt af fisk var sjov Intet andet. God dag til dig. Har ikke udtalt , hun lugtede af fisk TheJack skrev, for 2 timer siden: Hm - kan det skyldes dig, at hun lugtede lidt den dag ? Altså at hun først lugtede lidt af fisk efter dit besøg …. Muligvis havde du været oppe i hende . Jeg sagde i hvert fald nej tak , efter ,at have lugtet til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 21. Oktober, 2021 Peter563 skrev, for 21 minutter siden: Har ikke udtalt , hun lugtede af fisk Muligvis havde du været oppe i hende . Jeg sagde i hvert fald nej tak , efter ,at have lugtet til hende Nej Sorry . Det var Nyde, der skrev det…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 337 Skrevet 21. Oktober, 2021 TheJack skrev, for 4 timer siden: Nej Sorry . Det var Nyde, der skrev det…. Nej hvor ER jeg træt af den her tråd, og det med fisk! Det var en generel betragtning at det kan ske at der lugter lidt af fisk, og at det kan være svært at vaske det væk. Sidst jeg oplevede det var min egen kone, og jeg nåede lige at blive bange for at jeg trods rimelig forsigtighed havde slæbt et eller andet skidt hjem. Jeg skrev jo netop at Laura - Manna - Lux ikke var uhygiejnisk, men det er jo ikke sjovt at brygge videre på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 21. Oktober, 2021 Nyde skrev, 1 time siden: Nej hvor ER jeg træt af den her tråd, og det med fisk! Det var en generel betragtning at det kan ske at der lugter lidt af fisk, og at det kan være svært at vaske det væk. Sidst jeg oplevede det var min egen kone, og jeg nåede lige at blive bange for at jeg trods rimelig forsigtighed havde slæbt et eller andet skidt hjem. Jeg skrev jo netop at Laura - Manna - Lux ikke var uhygiejnisk, men det er jo ikke sjovt at brygge videre på Enig. Stopper her.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg