Hop til indhold
Donmanuco

Anbefalinger Ålborg

Recommended Posts

Nyde skrev, den 28.9.2021 at 09:58:

Så kan du jo prøve at ringe til Manna og høre om hun har tid på fredag... Altså ringe!:

https://annoncelight.dk/showad/306188

Hun er tidligere kendt som Laura Lux, hvis du skal søge på hende :)

Manna, eller Laura som jeg kender hende, er super lækker og dejlig - dog giver hun ikke øko-blow, hvilket er eneste årsag til, at jeg ikke render inde hos hende konstant. Hvis man er ligeglad med det, er hun et top valg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er rigtigt, og det gør Nadia heller ikke. Men som gammel gymnast kan hun så meget andet godt:)

Til gengæld giver Nanna økoblow :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er Manna på igen.

Hun er helt sikkert en tur værd!

Hendes silikonebryster er lidt for hårde efter min smag, men til gengæld er de store og flotte. God røv også!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der KAN selvfølgelig være sket noget med Laura da hun blev til Manna, og en gang i mellem KAN der være forbigående problemer med balance i bakterierne dernede, så der lugter af fisk på den forkerte måde... Men jeg fik bestemt ikke indtryk af at der var problemer med hygiejnen da jeg var hos Laura :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyde skrev, for 16 minutter siden:

Der KAN selvfølgelig være sket noget med Laura da hun blev til Manna, og en gang i mellem KAN der være forbigående problemer med balance i bakterierne dernede, så der lugter af fisk på den forkerte måde... Men jeg fik bestemt ikke indtryk af at der var problemer med hygiejnen da jeg var hos Laura :P

Hm - kan det skyldes dig, at hun lugtede lidt den dag :-) :-) ? Altså at hun først lugtede lidt af fisk efter dit besøg :-) …. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheJack skrev, for 2 timer siden:

Hm - kan det skyldes dig, at hun lugtede lidt den dag :-) :-) ? Altså at hun først lugtede lidt af fisk efter dit besøg :-) …. 

Muligvis havde du været oppe i hende . Jeg sagde i hvert fald nej tak , efter ,at have lugtet til hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter563 skrev, Lige nu:

Muligvis havde du været oppe i hende . Jeg sagde i hvert fald nej tak , efter ,at have lugtet til hende 

Nej nej slet ikke. Har aldrig besøgt hende :) Blot en “dum” bemærkning :) Synes din kommentar om lugt af fisk var sjov :) Intet andet.

God dag til dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheJack skrev, for 1 minut siden:

Nej nej slet ikke. Har aldrig besøgt hende :) Blot en “dum” bemærkning :) Synes din kommentar om lugt af fisk var sjov :) Intet andet.

God dag til dig. 

Har ikke udtalt , hun lugtede af fisk 

TheJack skrev, for 2 timer siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter563 skrev, for 21 minutter siden:

Har ikke udtalt , hun lugtede af fisk 

Nej Sorry . Det var Nyde, der skrev det…. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheJack skrev, for 4 timer siden:

Nej Sorry . Det var Nyde, der skrev det…. 

Nej hvor ER jeg træt af den her tråd, og det med fisk! Det var en generel betragtning at det kan ske at der lugter lidt af fisk, og at det kan være svært at vaske det væk.

Sidst jeg oplevede det var min egen kone, og jeg nåede lige at blive bange for at jeg trods rimelig forsigtighed havde slæbt et eller andet skidt hjem. 

Jeg skrev jo netop at Laura - Manna - Lux ikke var uhygiejnisk, men det er jo ikke sjovt at brygge videre på :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyde skrev, 1 time siden:

Nej hvor ER jeg træt af den her tråd, og det med fisk! Det var en generel betragtning at det kan ske at der lugter lidt af fisk, og at det kan være svært at vaske det væk.

Sidst jeg oplevede det var min egen kone, og jeg nåede lige at blive bange for at jeg trods rimelig forsigtighed havde slæbt et eller andet skidt hjem. 

Jeg skrev jo netop at Laura - Manna - Lux ikke var uhygiejnisk, men det er jo ikke sjovt at brygge videre på :huh:

Enig. Stopper her.. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...