Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen, der kan anbefale en god slavepige af den mere hardcore slags?

Jeg har prøvet June, som er god. Ægte submissiv og lever sig virkelig ind i det. Hun kan tåle en del. Man kan klaske hende hård i røven, give hende lussinger og kneppe hende i alle huller. Man kan tvinge pikken helt ned i halsen på hende og endda få hende til at slikke nosser imens. Hun slikker også gerne røv, sluger sperm - og man må pisse hende i munden (hun sluger dog ikke pis).

Jeg har også prøvet DominaTøs, som også kan klare meget. Hun lever sig ikke ind i det på helt samme måde som June, men hun kan tåle nogenlunde det samme (dog må man ikke gå alt for hårdt til hendes bryster). Hun har den fordel, at hun drikker pis med stor fornøjelse.

Men nu kunne jeg godt tænke mig at prøve en ny slavepige, der er med på det meste. Det behøver ikke at være noget med voldsom smerte - men hun må gerne kunne klare, at man klasker hende halvhårdt i fissen - og ellers skal hun som minimum kunne klare det meste af ovenstående.

Nogen forslag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 17 timer siden:

Mit forslag er Tekla. Hun er en rimelig hård slavetøse, faktisk den som jeg har leget med der kan tage mest. Slag på fissen får hende til at pive:P

 

Tak! Godt forslag!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...