Hop til indhold

Hobro/ Rørbæk

Featured Replies

• 9 months later...
Skrevet
  • Author
NogetPåDenDumme skrev, for 4 timer siden:

Hej Servicesboy.

Fik du besøgt hende???

Nej det gjorde jeg ikke, jeg skrev en sms hvor jeg spurgte om, hvor hun var, der stod nemlig både Nysum og Rørbæk i annoncen, over to timer senere fik jeg svar om jeg kom, der havde jeg lavet en anden aftale, så jeg skrev pænt nej tak, så kom der prompte svar far hende, gå af helvede til ( go to hell)

En anden af de piger der var i Rørbæk skrev jeg til og sendte hendes eget foto med og spurgte om det var hende for , det var meget vigtigt for mig at det var- der kom aldrig svar, og så har jeg ikke gjort noget siden, jeg besøgte - frækt møde i Randers ) i stedet for, hun giver et fantastisk blowjob

• 1 month later...
Skrevet

Tog en for holdet.

Ikke hende på billederne. Vil jeg mene. Lidt tyndere.

Sød dame. Og man skal nok være mere til GILF.

Hendes tante kys var lidt i den mærkelige ende.

Hun kunne godt virke til typen, betal, bliv færdig, og ud af døren igen. Og der kom som tider, fuck fuck fra hende, som hun vil havde det overstået... Men jeg gav mig tid. Og det respekteret hun på en måde.

Standard blow.. og andet.

Kommer ikke igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.