Hop til indhold

Recommended Posts

Der er mange, der knepper uden. Men bare fordi jeg får lov, er det jo ikke sikkert, at du også må. Og tit skal man jo også kende hinanden lidt, før der er fri adgang til alle herlighederne. Så du må igang med at skrive små søde beskeder på Sugardaters.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er fræk, men meget bestemmende for tempoet. Jeg kom til at ligge på den forkerte side af hende. Og det fik jeg da skæld ud for. Men hun giver et godtvog vådt blow. Og hun er fin at tage bagfra - så må man leve med det grove sprog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 12 timer siden:

Hun er fræk, men meget bestemmende for tempoet. Jeg kom til at ligge på den forkerte side af hende. Og det fik jeg da skæld ud for. Men hun giver et godtvog vådt blow. Og hun er fin at tage bagfra - så må man leve med det grove sprog.

Hvis du lagde mærke til det... grunden til at hun kun vil tages fra den ene side, er fordi hendes ene arm er ikke funktionsdygtig (skade fra trafikuheld). Men enig, et godt blow, med god tid og variation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TorbenMadsen skrev, for 53 minutter siden:

At have sex med hende uden gummi er A L T for risikabelt. 

Og den diskution høre så hjemme i et andet fora.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 4 minutter siden:

Og den diskution høre så hjemme i et andet fora.

Det gør det bestemt ikke. Sex med piger der reelt er prostituerede uden gummi er no go i min verden. Men heldigvis findes der stadig sugarbabes som ikke gør det så tit og som tilbyder sig uden gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 2 minutter siden:

Det gør det bestemt ikke. Sex med piger der reelt er prostituerede uden gummi er no go i min verden. Men heldigvis findes der stadig sugarbabes som ikke gør det så tit og som tilbyder sig uden gummi. 

Kære TorbenMadsen:)

Dine holdninger til med gummi eller uden gummi hører altså stadig hjemme under Generelt hvor der er maaaasser af tråde hvor du kan gøre dine holdninger synlige.

Jeg kan se du har været herinde i 3år, og så ved du også alt om at holdninger til : m/u gummi placers i Generelt.

Er du stadig i tvivl så send en PM til en af Moderatorerne ;)

Mange hilsner

Nye tider

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 6 timer siden:

Det gør det bestemt ikke. Sex med piger der reelt er prostituerede uden gummi er no go i min verden. Men heldigvis findes der stadig sugarbabes som ikke gør det så tit og som tilbyder sig uden gummi. 

@TorbenMadsen FEJL

Dette emme er du velkommen til at debattere i en anden tråd i generel debat. tror at der findes en enkelt eller to der omhandler dette emne.  
 

Dette gøres ikke i en efterlysning. 

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keeper skrev, for 20 timer siden:

@TorbenMadsen FEJL

Dette emme er du velkommen til at debattere i en anden tråd i generel debat. tror at der findes en enkelt eller to der omhandler dette emne.  
 

Dette gøres ikke i en efterlysning. 

Keeper

Det var en kommentar til konkret råd om en konkret pige omtalt under efterlysninger. 

Men jeg er helt enig i at alt for mange tråde afspores i generelle diskussioner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TorbenMadsen skrev, for 4 timer siden:

Det var en kommentar til konkret råd om en konkret pige omtalt under efterlysninger. 

Men jeg er helt enig i at alt for mange tråde afspores i generelle diskussioner.

Og du er lige skyld i at denne tråd er blevet afsporet, eller du har måske noget info om denne specifike pige, som du ikke vil dele med resten af boardet?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...