SnowmanDK 352 Skrevet 26. September, 2021 Hej. Jeg bliver nød til at dele en fed oplevelse jeg i dag havde med en ung SB. Den var så fed, så jeg har opsagt mit Premium medlemskab. Jeg havde i dag en date med en pige på omkring de 21 år - Jeg kan ikke linke til hendes profil da hun har valgt at slette den. Det mest underlige ved at det var en fed date, var at der ikke var sex eller penge indblandet. Men total god omgangstone og kemi. Så til jer der stadig leder efter en dejlig SB, bliv ved at tro på det, så skal det nok lykkes Bedst Regards Snow Ps. Her er en nogle ...... og ,,,,,,, til dem der læser korrektur på opslag herinde, så kan i selv sætte dem! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 27. September, 2021 Såmådufånoglemellemrumafmigdukanbareselvsættedem hvisdumanglernogletagerdubareselv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9941 Skrevet 27. September, 2021 Der er også nogen der vinder i lotto 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg