estat92 140 Skrevet 26. September, 2021 (edited) https://annoncelight.dk/showad/323634 Hej alle. Jeg var forbi denne skønne kvinde i dag. Det var i Odense Skibhuskvarteret. Jeg havde sms nogle gange med hende og det var lige efter bogen. Havde lavet en aftale med hende og var klar. Skulle bekræfte at vi havde en aftale og jeg fik adressen. Alt gik efter planen. Jeg ankommer og bliver lukket ind i en lækker ren og flot lejlighed. Fik betalt og blev tilbudt et bad. Havde lige været i bad så takkede nej. Vi gik ind i værelset, snakkede om hvad der skulle ske. Vi smed tøjet og hyggede os i den time jeg nu havde bestilt Hun sprøjter det er helt sikkert Det var en stor oplevelse at prøve dette har kun prøvet at de andre jeg har været sammen med kom med nogle små strint. Hun kom 3 gange med meget sprøjt under den time jeg var der. Det var vildt. Hun har fået lavet hendes bryster men de er flotte men lidt hårde. Hun er mega smuk og meget dejlig. Hun ser sydlandsk ud men er dansk, super smuk Tror hun er halvt italiensk og halv dansk. Meget sød og imødekommende kvinde. Havde en meget lækker oplevelse. Helt sikkert at jeg vil mødes med hende igen. Stadet10/10 Kvinden 9/10. Agten 9/10. Klar på at se hende igen Redigeret 29. September, 2021 af Bryan Mills Overskrift 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen19 36 Skrevet 1. Oktober, 2021 Takket være denne fine anmeldelse fra estat, fik jeg lyst til at besøge Isabella - og det fortrød jeg ikke! Havde i sinde at købe 30 min. med hende, men da jeg så hende 'solgte' det en time i stedet. Hun er smuk, faktisk ret smuk! Som beskrevet halvt af noget mørkt og halvt dansk. Hvor det mørke og eksotiske dominere både krop og øjne... meget intense smukke øjne. En moden kvinde, der kan være alt mellem 45 og 50. Fortalte at jeg var i humør til pussenusse sex og facesitting... og hun er sød og fræk. Et hurtig blik i lokalet, viste også hun havde udstyret til noget mere kinky. Men det var ikke 'kinky'ish' denne aften skulle være for mig. Nej - jeg kom for pussenusse - og det fik jeg! Kunne gemme mig lidt i hendes dejlige og faste bryster, klemme hendes balder ...kort sagt, hun er et lækker nips på 160 og velformet. Fik lidt kæreste massage og hun gnubbede hendes lækre krop imod mig og mit ansigt. Fik oplevet hendes sprøjteorgasmer ved facesitting der virker både ægte og intense - og de kom gavmildt og vådt. Stedet hun har er noget Abnb, hvor ejer ikke er hjemme i hverdagene. Pænt sted i helt alm boligblok med god parkering. Noget helt andet end en tarvelig klinik! Hun fortalte at hun lige er startet her i Odense for at se om det giver noget. Så det kan anbefales at bestille en time de torsdage hun er her, for ellers er det ikke sikkert at vi kan beholde hende i Odense. - Selvom jeg gerne tager til jylland for at besøge hende igen en anden god gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg