Hop til indhold
Guest troublemaker1234

Valhøj alle 158

Recommended Posts

Gæst

2610 Rødovre
Valhøjs alle 158

er der nogen der har haft bare et godt besøg på den adresse ?

lige nu, så alle de lækre piger jeg skriver til - de hører åbenbart til der……

jeg har været der 1 gang, og det var fanme ikke nogen succes - et hus fyldt med piger, og intet privatliv (i den del af huset jeg blev ført ind i), så jeg sagde nej tak og smuttede

jeg har ikke linket til nogen pige - netop fordi jeg smider en adresse ind. Jeg går ikke udefra at det er et problem med adressen-så længe der ikke henvises til en pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det slæng er omtalt flittigt her på siden hvis du leder lidt. Kun dårlig omtale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Lauersen skrev, 1 time siden:

Det slæng er omtalt flittigt her på siden hvis du leder lidt. Kun dårlig omtale.

der bliver altid skrevet om "rødovre" herinde, men meget sjældent med adresse.......  derfor jeg specifikt spørger på valhøjs alle.

Der er 2 - 3 andre adresser i rødovre som levere en solid og god service

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har noteret mig, at det berygtede sted indeholder lutter telefonnumre, der begynder med 55 2x xx xx. Om de holder til på Valhøj Allé skal jeg ikke gøre mig klog på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
DCDO skrev, for 7 timer siden:

Du skriver selv du har haft en kedelig oplevelse ...så hvorfor tage chancen igen...

fordi det jo ikke er fair over for de andre 4-5-6 piger på adressen, hvis de er lækre og rent faktisk gør det godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vidt jeg ved, hørt og erfaret så er Valhøjs allé stedet man ikke skal søge hen... det ender altid med skuffelse.. misvisende billeder, fyldte huse, sjældent lækre omgivelser...

My opinion, of course 

Del dette indlæg

Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, den 26.9.2021 at 15:56:

haft bare et godt besøg på den adresse

Det har jeg ikke hørt om. Men der mange skrækeksempler på mænd, der alligevel har prøvet lykken på stedet. De piger der gider på ingen måde prøve at give en god oplevelse. Jeg ville holde mig langt væk. Der er sexede piger der, eksempelvis Sabrina, Valentina (samme pige) Cintia og Emma, men deres måde at opføre sig på gør det meget vanskeligt at tænde på dem, når man står på stedet. Bare mit velmente råd.

Valhøj Alle

Du genkende deres annoncer på ordet "servise" og "everyithing". 

Redigeret af Joey Joe Joe
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 3 timer siden:

Det har jeg ikke hørt om. Men der mange skrækeksempler på mænd, der alligevel har prøvet lykken på stedet. De piger der gider på ingen måde prøve at give en god oplevelse. Jeg ville holde mig langt væk. Der er sexede piger der, eksempelvis Sabrina, Valentina (samme pige) Cintia og Emma, men deres måde at opføre sig på gør det meget vanskeligt at tænde på dem, når man står på stedet. Bare mit velmente råd.

Valhøj Alle

Du genkende deres annoncer på ordet "servise" og "everyithing". 

Eller priser som siger:

9f667f6ca34071e6c0d861c686f75768.thumb.png.4106b5244342624184d8013afa0d523d.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 21 timer siden:

Det er sgu lige før man er fristet til at tage derud bare for at opleve det teater :mrgreen:

Ja jeg kunne også være fristet MEN bare en flue på væggen, gad ikke betale for det. Men det ville være feks godt reality-tv eller endnu sjovere selv at være øjenvidne til det, helt sikkert spændende og anderledes men personligt ikke noget jeg vil risikere så meget som 1 krone selv på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnnyC skrev, for 5 timer siden:

Ja jeg kunne også være fristet MEN bare en flue på væggen, gad ikke betale for det. Men det ville være feks godt reality-tv eller endnu sjovere selv at være øjenvidne til det, helt sikkert spændende og anderledes men personligt ikke noget jeg vil risikere så meget som 1 krone selv på. 

Det er lige før jeg vil sige den oplevelse er 400 kr værd- :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...