lækkermand 25 Skrevet 26. September, 2021 Hej derude. Synes hun ser fantastisk ud, men det er nogle gamle anmeldelser. Så er der nogen, der har besøgt hende? Og kan sige noget begavet ;-) https://annoncelight.dk/showad/221428 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 26. September, 2021 (edited) Hej - - så er det lidt nemmere : https://annoncelight.dk/showad/221428 Mhv N T Redigeret 26. September, 2021 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lækkermand 25 Skrevet 26. September, 2021 Tak...men du har ikke slev nogen erfaringer med hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 26. September, 2021 (edited) Sara linker til tre omtaler på EG. Er de ikke tilstrækkeligt begavede? Jeg har besøgt hende fornylig. Hun leverede et god blow med slug, og jeg var veltilfreds, da jeg satte mig i bilen og fortsatte turen mod Hamborg. Redigeret 26. September, 2021 af Roger Rabbit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lækkermand 25 Skrevet 26. September, 2021 Jo Roger Rabbit - meget gode anmeldelser, men som jeg skriver, er de lidt gamle. Derfor spørger jeg til nye - som din erfaring. Så tak for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1123 Skrevet 26. September, 2021 Roger Rabbit skrev, for 13 minutter siden: Sara linker til tre omtaler på EG. Er de ikke tilstrækkeligt begavede? Jeg har besøgt hende fornylig. Hun leverede et god blow med slug, og jeg var veltilfreds, da jeg satte mig i bilen og fortsatte turen mod Hamborg. Er billederne af hende retvisende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 26. September, 2021 bigfoot skrev, for 37 minutter siden: Er billederne af hende retvisende? Ja. Har måske et år og lidt corona-kilo på bagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn76 49 Skrevet 26. September, 2021 Roger Rabbit skrev, for 6 timer siden: Sara linker til tre omtaler på EG. Er de ikke tilstrækkeligt begavede? Jeg har besøgt hende fornylig. Hun leverede et god blow med slug, og jeg var veltilfreds, da jeg satte mig i bilen og fortsatte turen mod Hamborg. Hvor meget måtte du betale for sådan en omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 27. September, 2021 600 slag inkl slug Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg