Hop til indhold

22-årige Lærke i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Denne streng har også udviklet sig i uønsket retning, stop det nu.

Det kan være meget fint med en kvik bemærkning med glimt i øjet, men når den slags afsporer/overtager strengen, så er det no go.

Er du ikke sød at slette al det overflødige fra denne tråd?:-)

Skrevet

Sådan et kedeligt relevant spørgsmål :)

Men når der nu ikke er et link........ så må man jo spørge. Denne seance, hvor længe varede den og til hvilken pris? synes jeg ikke umiddelbart jeg kan skimte mig frem til.......måske fordi jeg er gledet for hurtig over mudderkastet?

Skrevet

HEJ lærke, når økonomien tillader det vil jeg gerne mødes :P

du lyder som en smart og klog pige :idea:

knus

A

Skrevet

HEJ lærke, når økonomien tillader det vil jeg gerne mødes :P

du lyder som en smart og klog pige :idea:

knus

A

Lad mig hjælpe til engang:

"[...]smid din email, eller nr. i min indbakke og så skal jeg med glæde fortælle dig hvad jeg kan i sengen :-)

Lærke/52785516"

Skrev hun på side 2 i denne streng.

• 1 month later...
Skrevet

Efter at have fulgt med i tråden sendte jeg denne unge pige en PM, hvor jeg viste interesse for at møde hende. Vi har haft flere hyggelige telefonsamtaler og havde faktisk lavet en aftale om at mødes for nogle uger siden. Jeg stod klar på aftalte dato og tidspunkt, men hun svarede ikke. Efterfølgende beklagede hun udeblivelsen og den købte jeg. Så så i fredags, at hun havde været herinde igen og ringede hende op. Uden at komme med for mange informationer, så sagde hun, at hun ville stoppe og det sagde jeg var ærgerligt fordi jeg ikke havde mødt hende endnu, men gav udtryk for at jeg forstod hende - pga. hendes begrundelse for at hun ville stoppe. Med røret halvvejs lagt på, gav hun dog udtryk for at hun godt kunne bruge lidt penge og om jeg var klar på et møde samme aften.

Jeg sagde hurtigt ja, og vi aftalte et mødested og tidspunkt. Jeg skulle ringe når jeg holdt der.

Med stort smil og ditto forventning ankom jeg som aftalt................. Og hørte intet fra hende.....

Håbede virkelig at jeg skulle have berettet om en dejlig oplevelse i stedet for dette og der er ingen tvivl for mig, at denne unge pige ikke har det let. Hun lyder super sød i telefonen, men et eller andet går galt.

Jeg skriver ikke dette for at hænge hende ud, men for at fortælle at hun ikke helt er til at stole på.

Skrevet

Efter at have fulgt med i tråden sendte jeg denne unge pige en PM, hvor jeg viste interesse for at møde hende. Vi har haft flere hyggelige telefonsamtaler og havde faktisk lavet en aftale om at mødes for nogle uger siden. Jeg stod klar på aftalte dato og tidspunkt, men hun svarede ikke. Efterfølgende beklagede hun udeblivelsen og den købte jeg. Så så i fredags, at hun havde været herinde igen og ringede hende op. Uden at komme med for mange informationer, så sagde hun, at hun ville stoppe og det sagde jeg var ærgerligt fordi jeg ikke havde mødt hende endnu, men gav udtryk for at jeg forstod hende - pga. hendes begrundelse for at hun ville stoppe. Med røret halvvejs lagt på, gav hun dog udtryk for at hun godt kunne bruge lidt penge og om jeg var klar på et møde samme aften.

Jeg sagde hurtigt ja, og vi aftalte et mødested og tidspunkt. Jeg skulle ringe når jeg holdt der.

Med stort smil og ditto forventning ankom jeg som aftalt................. Og hørte intet fra hende.....

Håbede virkelig at jeg skulle have berettet om en dejlig oplevelse i stedet for dette og der er ingen tvivl for mig, at denne unge pige ikke har det let. Hun lyder super sød i telefonen, men et eller andet går galt.

Jeg skriver ikke dette for at hænge hende ud, men for at fortælle at hun ikke helt er til at stole på.

Har også snakket i telefon med hende flere gang, samt mailet, og det er rigtigt hun lyder viiiiildt sød, og giver sig også god tid, men begge mine aftaler med hende blev heller ikke til noget, den ene gang dukkede hun ikke op, og da jeg ringede var der kommet noget i vejen, og næste gang, kunne jeg bare pludselig ikke få fat i hende på dagen...

ved ikke hvad det er hun vil/ville.... men man kan i hvert fald ikke aftale noget med hende..... desværre :-(

Skrevet

Ja et eller andet er der galt med hende. Stakkels pige.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.