Hop til indhold

Recommended Posts

Thai Nyder skrev, for 46 minutter siden:

Ja det har jeg set men har du været der?

Jeg tror bare han ville hjælpe dig med din lille forglemmelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har endnu ikke været her, men har i formiddags fået en SMS fra Ann som skriver at hun er flyttet hertil.

Ved ikke hvem Ann er og hvor hun har mit nr. fra - vil ringe og frabede mig al henvendelse fremover (tænk hvis andre havde adgang til tlf.).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der for nogle dage siden. Og det var noget af det mest kedelige jeg har været med til.

Bedte om en times massage, og håbede på at der vil ske noget ekstra. Det er sådan jeg godt kan lide det.

Men massage var det ringeste jeg har været med til, og blev efter små 15 min. fokuseret omkring de personlige dele.

Efter at blive bedt om at vende mig om på ryggen, var spørgsmålet der med det samme. Om der skulle ekstra med i handlen.

Det blev hurtigt forplumrede af hendes pris på en evt. FP som jeg ikke rigtigt havde lyst til.

Så det endte med at jeg tilbød hende 1.100kr, selv om hun flere gang spurgt om jeg ikke ville betale lidt mere.

Jeg fik et blæs, (ikke øko) og kunne rør hende lidt, mens hun havde BH halvt på, og hendes trusser trukket til side.

Da det hele var færdigt så insisterede hun på at jeg endeligt ikke måtte sige til andre hvad jeg havde betalt, eller måske sig at det kun havde kostet 800kr :o

Jeg forlod butikken efter 45 min, tømt på flere måder, og kommer aldrig til at brug et minut mere der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige haft en lignende kedelig oplevelse, samme sted, med en pige der hedder Nicha
Hun er vel slut 30'erne til medio 40'erne, små buttet, taler godt Dansk med svenske undertoner.

Jeg ringede og bestilte tid, og sagde samtidigt at det skulle være en seriøs massage og ved ankomst fortalte jeg hende hvor særligt trængte. Det blev nok den mest elendige og rodet "massage" jeg nogensinde har fået. Lidt gnideri på bagsiden, hvor hver anden strøg var nedover bollerne. Dette samtidigt med at hun sukkede dybt og slet ikke lød som om hun havde lyst til hendes arbejde. 
Efter otte minutter, vend om - og et spørgsmål om jeg ville købe mere. Efter at have sagt nej tak et par gange faldt prisen til 800,- for det hele inklusiv en time massage. Ikke siden min sidste tur til Phuket er jeg blevet kaldt så smuk og sexet så mange gange på så kort tid.
Desværre sagde jeg ja tak, fremfor blot at tage mit tøj på og smutte. 
Hun smed tøjet og lagde sig på sengen med samme ligegyldige ansigtsudtryk. Da hun spredte benene for at lade mig komme til stod der en rædsom stank ud fra den - og den begrænsede begejstring faldt til under 0-punktet.
Hun tilbød yderligere massage i stedet, men jeg takkede pænt nej tak, tog tøjet på, betalte og smuttede. 

Aldrig mere med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...