Hop til indhold
Ks27

Jessyca Aarhus - perfekt

Recommended Posts

Hej alle

Har læst om Jessyca nogle gange. Har læst både gode og dårlige ting.

Men kroppen på annoncerne kunne jeg ikke stå for så tog et forsøg her i aftes.

Blev mødt af den sødeste og flotte pige . Jeg gav komplimenter og hun smilede endnu mere .

Super god oplevelse, lækker sex og fantastisk fræk krop. Læææækert.

Har kun gode ting at sige....vil helt sikker besøge hende igen. Eneste minus var at jeg blev stukket af en hveps i hovedbunden under akten, ikke hendes skyld. Tog smerten med og knaldede videre ;)

https://annoncelight.dk/showad/253139

Redigeret af Ks27

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg havde også en mega god oplevelse med hende, jeg synes hun var meget nærværende og var god til at tage imod komplimenter og var meget smilende. Og så er hun bare vildt fræk, og utrolig god til massage :o !. Og så har hun altså en mega dejlig krop, og kysser ekstremt godt. Beklager det med hvepsen jeg håber du fik den klasket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv...

Man skulle bo i Jylland...

Bare hun dog fik smag for Hovedstadsområdet og de fine kulturelle tilbud vi kan tilbyde herovre.

Jessyca: Please consider visiting Greater Copenhagen soon..Big Dicks awaits you if you want.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ks27 skrev, den 25.9.2021 at 23:28:

Hej alle

Blev mødt af den sødeste og flotte pige . Jeg gav komplimenter og hun smilede endnu mere .

Har kun gode ting at sige....vil helt sikker besøge hende igen. Eneste minus var at jeg blev stukket af en hveps i hovedbunden under akten, ikke hendes skyld. Tog smerten med og knaldede videre ;)

Unik sex skade :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
ppd skrev, den 26.9.2021 at 10:00:

Øv...

Man skulle bo i Jylland...

Bare hun dog fik smag for Hovedstadsområdet og de fine kulturelle tilbud vi kan tilbyde herovre.

Jessyca: Please consider visiting Greater Copenhagen soon..Big Dicks awaits you if you want.

Hun er ikke glad for store pikke kan jeg lige indskyde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåh jeg kan se at en skriver hun er god til at kysse. Hvordan er hendes blow? Er det værd at købe superfransk til de 300 extra eller fint bare med kys og sex?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
steve skrev, for 2 minutter siden:

Nåh jeg kan se at en skriver hun er god til at kysse. Hvordan er hendes blow? Er det værd at købe superfransk til de 300 extra eller fint bare med kys og sex?

Hun er god til at kysse og hendes blow er det værd vil jeg mene 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 16 minutter siden:

Hun er elendig....

Okay det er fordi nogle skriver hun er dårlig og andre de har fået god oplevelse... Så er lidt en chance ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims

Nahhh... flot krop men for meget "sexy little girl" som hun selv skriver i annoncen.  Kompliceret prisstruktur med tillæg for alt muligt samt beskrivelse af dårlige oplevelser.

Klart uprofessonelt ud fra beskrevne oplevelser og tekst, måske "andre" der skriver annoncen. Et helt  klar NEJ  herfra.

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende i Aalborg for noget tid siden inden hun fik lavet bryster og må nok tilslutte mig den negative gruppe. 

Inge tvivl om hun er et nips men indlevelsen og serviceminded var det desværre ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ks27 skrev, den 25.9.2021 at 23:28:

Hej alle

Har lige været forbi, og hun er stadig stram og dejlig. Det er nok mit 5. Besøg, og absolut ikke den sidste  8080

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, den 26.9.2021 at 00:11:

Beklager det med hvepsen

Jamen, det kalder vi jo en trekant; Ks27 prikker Jessyca, og hvepsen prikker Ks27 og Jessyca klasker hvepsen med stilletten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Høvdingen skrev, for 1 minut siden:

Jamen, det kalder vi jo en trekant; Ks27 prikker Jessyca, og hvepsen prikker Ks27 og Jessyca klasker hvepsen med stilletten

Det kan der da være noget om :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer.

Jeg har kun haft gode oplevelser med Jessyca.

Hun er smuk og sindssygt lækker - og skide sød og dejlig :wub:

Efter 4 gode møder, kan jeg med ro i hjertet anbefale andre at tage chancen og besøge Jessyca. Hun har ikke skuffet mig endnu. Og jeg kommer helt sikkert igen :)

Længere skriv er i denne tråd: 

god aften ☺️

Redigeret af VeryCurious

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Jessyca er en pige, som jeg overvejer at besøge igen på et tidspunkt. Hun er en flot pige og jeg synes det er lidt spændende, at hun har fået lavet større bryster siden mit besøg. 

Dengang forsøgte jeg mig med et kort besøg med et lille rollespils agtig indledning og det fejlede totalt. Jeg oplevede en uengageret pige, der slet ikke var med på det vi skulle, selvom vi havde aftalt det forinden. Hun talte ikke særlig godt engelsk, og det var nok skylden til den dårlige kommunikation under besøget og hun blev irriteret over det, ligesom jeg. 

Jeg vil ikke udelukkende give hende skylden for det, og skal jeg møde hende igen, så skal det ikke være med rollespil eller noget, men blot et “almindelig møde”, så tror jeg godt, at det kan blive ganske vellykket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...