Hop til indhold

Olivia - Cassiopeiastars

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nu besøgt Olivia fra Cassiopeiastars 2 gange og det blev kun vildere den anden gang :)

første gang betalte jeg for et blowjob og satte mig til rette i sofaen efter at have været en tur under bruseren og efter et par minutter hvor jeg sidder og slapper af kommer den sødeste, sprødeste og lækreste pige ind ad døren og har et meget sødt smil på læben der går lige i min penis, og jeg kan med det samme mærke at her er en pige som elsker at arbejde med sin krop.

Hun sætter sig på knæ foran mig og begynder at lege med min penis indtil den er parat til at få kondom på, så fik jeg ellers den helt store tur med alt hvad man kan drømme sig til og på et tidspunkt spørger jeg hende om det er iorden at jeg lægger mine hænder på hendes hoved og "styrer" hende lidt, det var OK så det gjorde jeg og efter et minut begyndte jeg at styre hårdere og hårdere og spurgte så om jeg måtte kneppe hende i munden, da det længe har været noget jeg gerne ville prøve, det måtte jeg godt og så fik hun den langt ned i halsen med hendes næse presset ind i mit maveskind pga pladsmangle ;)

det endte med at jeg kom i hendes mund (i kondomet altså) og jeg faldt træt sammen på sofaen og måtte bruge et par minutter på at komme til mig selv igen.

Den anden gang jeg var på besøg valgte jeg at bruge en halv time og det blev noget at det vildeste jeg nogensinde har prøvet med olivia der står på hovedet med hendes ben hen over mine skuldre så vi kunne lave en lodret 69'er og det endte med at hun red mig i sofaen mens jeg kunne se hendes faste bryster der rystede i sekvens med hende dejlige krop der var lige til at sætte tænderne i :)

Jeg skal helt sikkert ind og besøge hende igen og jeg vil varmt anbefale andre at gøre det samme hun leverer varen sublimt og man skal passe på for hun er stærkt vanedannende :D

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?cmd=menu&id=621

Billeder 9/10

Pris 10/10

Service 10/10

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.