Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
latinerkvarteret skrev, for 10 minutter siden:

Nogen der kender noget til det nye sted der er åbnet i toppen af ny munkegade? 

Har du prøvet at søge med tlf nummeret på AL - hvis du kender nummeret altså :) Nogle skriver det på facaden. 
Hedder stedet noget? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Har du prøvet at søge med tlf nummeret på AL - hvis du kender nummeret altså :) Nogle skriver det på facaden. 
Hedder stedet noget? 

Der står ikke noget endnu, kun nogen priser på massage. Går en tur forbi senere og lurer :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
latinerkvarteret skrev, for 22 minutter siden:

Der står ikke noget endnu, kun nogen priser på massage. Går en tur forbi senere og lurer :biggrin:

Gå ind, i steder for forbi ;) 
Der sker en masse i byen omkring ejerne af de forskellige klinikker og piger der går selvstændig. Så det kan nemt være kendte ansigter du møder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg følger med i denne tråd, da jeg min vej er gået forbi dette sted et par gange, det ser meget interessant ud derinde ;) har overvejet det som destinationen næste lørdag, glæder mig til at høre din anmeldelse @latinerkvarteret :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 6 minutter siden:

Der er lukket om søndagen 

8000

Hvem besøgte du så? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 52 minutter siden:

Bare en af de gamle kendte ^_^

Jeg troede hun havde lukket om søndagen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været på besøg for nyligt. Nydelige lokaler, men ikke i Thai stil. Ligner mere en dansk klinik. Der sidder også en dansk svigermor i forkontoret og passer telefonen.

Nom selv er venlig og imødekommende. Det er et absolut mørkegrønt sted, blev bedt om at beholde underbukserne på (trods min ellers uimodståelige charme :-) ).  Massagen...tja...jeg vil nok kalde det wellness massage. Jeg tror de fleste damer vil finde det behageligt og damen før mig var også meget tilfreds. Til mig og mine infiltrationer er det slet ikke grundigt nok.

Efter min mening er det ikke en typisk thai klinik. Det fik mig snarere til at tænke på danske massører som jeg besøgte inden jeg fik øjnene op for thai massage.

Jeg kommer næppe igen, til mit behov for grøn massage findes der bedre bud indenfor bygrænsen.

Redigeret af Prikken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi i dag. Lyst, spartansk sted. Mørkegrønt, fik også besked om at beholde underbukserne på. 
Jeg var faktisk godt tilfreds med massagen,  som var hård, og det lille nips gik endda på min ryg i starten. 
Vand til sidst, prisen meget rimelig (350) efter 2022 standard. 
Tror jeg kommer igen. 
NN

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...