Hop til indhold

elskeren Mie

Featured Replies

Skrevet

jeg kan helt bestemt anbefale at besøg elskeren mie, hun er nogen gange hos oluf ryesgade 6 i odense.

hun har en perfekt krop, gode bryster med lidt hjælp og så er det franske helt i top og selvfølig osse sexen er kanon

Skrevet

Hej

Er Mie stadigt at finde :)?

Hun er helt klart i toppen af de oplevelser jeg har haft og hun må stå som en af de næste oplevelser på min liste :) sammen med Miss H :)

Hedensted

Skrevet

Hej

Jeg troede hun var stoppet.

Jeg kan kun tilslutte mig kanon pige, ved du hvornår hun er på vagt..?

Snader

Skrevet

ja det er der ikke ændret på. Mie fortalte i går at de er blevet lovet nyt bad, men hvornår.!!!

en gang i fremtiden.

så håndvasken, eneste måde.

det er sku ikke nemt at blive skyllet af efter endt aktion.

og turen går hjem til konen.

hvor holder Mie ellers til i det danske land???

Skrevet

ja det er der ikke ændret på. Mie fortalte i går at de er blevet lovet nyt bad, men hvornår.!!!

en gang i fremtiden.

så håndvasken, eneste måde.

det er sku ikke nemt at blive skyllet af efter endt aktion.

og turen går hjem til konen.

hvor holder Mie ellers til i det danske land???

Jeg må indrømme jeg har noget svært ved at forstå, hvorfor nogle glædespiger gider arbejde sådan nogle steder, når de kunne tjene langt mere på steder med ordentlige toiletforhold, fordi de her ville kunne tiltrække flere af de rigtige kunder. Det kan godt være huslejen her evt. er højere, men det tjenes jo hurtigt hjem i form af flere og mere stabile kunder.

Jeg tror der er mange potentielle kunder der, bare ved at se på stederne udefra foretrækker at køre hjem til konen istedetfor, hvor de har et lækkert, smagfuldt, nyere badeværelse, termostatbruser og evt. boblebad. Eller også kommer de kun en gang, fremfor at blive stabile stamkunder.

• 1 year later...
Skrevet

Der er mange stamkunder, i dette glædeshus!!!

Har været ved mange piger der, men enkelte gange må jeg gå når de har brugt for meget duftevand!!!

Kvinder kan lugte det når man kommer hjem, lige efter.

der skal helst gå nogle timer.

etagevask kan det stadig væk kun blive på stedet.

der er bademuligheder for GP, på 1. sal.

der må vi mænd med fuld rejsning ej heller med faldende potens ikke løbe op.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.