Hop til indhold
assistkongen

elskeren Mie

Recommended Posts

jeg kan helt bestemt anbefale at besøg elskeren mie, hun er nogen gange hos oluf ryesgade 6 i odense.

hun har en perfekt krop, gode bryster med lidt hjælp og så er det franske helt i top og selvfølig osse sexen er kanon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er Mie stadigt at finde :)?

Hun er helt klart i toppen af de oplevelser jeg har haft og hun må stå som en af de næste oplevelser på min liste :) sammen med Miss H :)

Hedensted

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er der ikke ændret på. Mie fortalte i går at de er blevet lovet nyt bad, men hvornår.!!!

en gang i fremtiden.

så håndvasken, eneste måde.

det er sku ikke nemt at blive skyllet af efter endt aktion.

og turen går hjem til konen.

hvor holder Mie ellers til i det danske land???

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er der ikke ændret på. Mie fortalte i går at de er blevet lovet nyt bad, men hvornår.!!!

en gang i fremtiden.

så håndvasken, eneste måde.

det er sku ikke nemt at blive skyllet af efter endt aktion.

og turen går hjem til konen.

hvor holder Mie ellers til i det danske land???

Jeg må indrømme jeg har noget svært ved at forstå, hvorfor nogle glædespiger gider arbejde sådan nogle steder, når de kunne tjene langt mere på steder med ordentlige toiletforhold, fordi de her ville kunne tiltrække flere af de rigtige kunder. Det kan godt være huslejen her evt. er højere, men det tjenes jo hurtigt hjem i form af flere og mere stabile kunder.

Jeg tror der er mange potentielle kunder der, bare ved at se på stederne udefra foretrækker at køre hjem til konen istedetfor, hvor de har et lækkert, smagfuldt, nyere badeværelse, termostatbruser og evt. boblebad. Eller også kommer de kun en gang, fremfor at blive stabile stamkunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange stamkunder, i dette glædeshus!!!

Har været ved mange piger der, men enkelte gange må jeg gå når de har brugt for meget duftevand!!!

Kvinder kan lugte det når man kommer hjem, lige efter.

der skal helst gå nogle timer.

etagevask kan det stadig væk kun blive på stedet.

der er bademuligheder for GP, på 1. sal.

der må vi mænd med fuld rejsning ej heller med faldende potens ikke løbe op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...