Sheiken 4 Skrevet 25. September, 2021 Synes ikke jeg kan se annoncer for denne dejlige pige i tiden, er hun flyttet eller stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 25. September, 2021 Nej det er hun ikke. Det varer vist længe inden hun gør det. Hun elsker sex og forskellige mænd :). Ind imellem holder hun pause, så hold blot øje med hendes annonce. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sheiken 4 Skrevet 25. September, 2021 Tak, The Jack, ville også være ærgerligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 25. September, 2021 Sheiken skrev, for 24 minutter siden: Tak, The Jack, ville også være ærgerligt Helt enig. Besøgte hende for ikke så længe siden. Som sædvanlig dejlig og fræk. 100% indlevelse og value for money. Ikke så sært hun er populær. Viste mig sin telefon og i guder der var jo i hundredevis af SMS og ubesvarede opkald :). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 166 Skrevet 25. September, 2021 https://annoncelight.dk/showad/319265 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black candy Randers 98 Skrevet 6. November, 2021 Sheiken skrev, den 25.9.2021 at 09:59: Synes ikke jeg kan se annoncer for denne dejlige pige i tiden, er hun flyttet eller stoppet Jeg arbejde stadivæk sød. Jeg har andre job derfor . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 6. November, 2021 Black candy Randers skrev, for 50 minutter siden: Jeg arbejde stadivæk sød. Jeg har andre job derfor . Ja du gør og du er dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black candy Randers 98 Skrevet 6. November, 2021 Thank you❤️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg