Hop til indhold
Kohorte

Frankfurt

Recommended Posts

Efter min gode oplevelse i Duisburg i begyndelsen af 2019 blev jeg positivt overrasket over at jeg ud af det blå fik en arbejdsmiljømæssig opgave i Frankfurt, hvor jeg havde læst at omtrådet omkring banegården var et slaraffenland for hungrende mandfolk. Lad mig sige det med det samme, kvinderne i Frankfurt er på ingen måde sammenlignelige med dem i Duisburg. Jeg tog på dag 1, en tur ind til et Laufhaus i nærheden af hovedbanegården for at mærke pulsen og lette trykket. Her kom en udfordring som lige skulle overstås, nemlig at blive registreret i døren før man gik ind.

 

Men ind kom jeg og efter lidt søgen fandt jeg en nydelig ungarsk pige som krævede de obligatoriske 30€ for suck og fuck. Jeg spurgte om hun tilbød nogle ekstra ydelser men det kom kun på tale såfremt jeg var villig til at betale 50€ for et blæs uden. Jeg tog basisydelsen og så snart hun havde fået sin betaling begyndte et skuespil som jeg kun har læst om, hvor hus brokkede sig over alt. Jeg fik mit gummiblæs og kneppede hende på trods af de mærkeligste ytringer og øjne der bare indikerede at jeg var det største fjols hun havde indladt sig med.

 

Om aftenen prøvede jeg et andet hus for forhåbentlig at få en bedre service, men det var som om alle arbejde ud fra en lavest mulig standard, for service det gav de sgu ikke. Jeg holdt inde og skiftede strategi og fortog nogle søgninger på nettet, og der fandt jeg i byen Mörfelden-Waldorf to sigøjnere som tilbød en time med to piger for 200€, jeg overvejede om det kunne være bedre end 30€ inde i byen, men jeg må indrømme at kvalitet ikke fornægter sig. Det var kun den ene som talte tysk, men jeg fik en sublim behandling, hvor begge piger var aktive og jeg blev behandlet som konge i lidt mere end den tid jeg havde bestilt.

 

Dagen efter ringede jeg til dem igen for at høre om de ville se mig igen, det ville de og 30 minutter senere var jeg atter i lejligheden og de gav 50€ rabat for to piger, og denne gang havde de ikke travlt, jeg fik lidt over 90 minutter med to af de skønneste piger jeg har prøvet i udlandet.

 

Min konklusion er skal man benytte laufhaus er Frankfurt ikke stedet, men Duisburg er klart bedre. Er man villig til at ofre lidt ekstra kræver det held at møde et par søde piger som den jeg mødte, men her tror jeg at attitude spiller ind. Behandle dem ordentlig og du får kun gode ting tilbage. Skal jeg her på falderebet anbefale noget må det stadig være pigerne i Duisburg, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De krævede at se coronapas, og så skulle der udfyldes en blanket med navn osv, som kan benyttes til smitteopsporing. Manden i døren så dog ikke efter hvorvidt det var korrekt navn der blev benyttet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...