Hop til indhold
Mosadam

Søger domina med penispumpe (udvidelse af penis)

Recommended Posts

Hey

Jeg har længe fantaseret om en seance, hvor en domina binder mig fast for derefter at bruge en penispumpe til at forstørre min penis. 

 

Har forspurgt mig hos forskellige dominaer, men der er ikke nogle der har en penispumpe. Bemærk at jeg ikke snakker om malke-maskine:)

Kender i nogle dominaer, der har en penispumpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mosadam skrev, for 11 timer siden:

Hey

Jeg har længe fantaseret om en seance, hvor en domina binder mig fast for derefter at bruge en penispumpe til at forstørre min penis. 

 

Har forspurgt mig hos forskellige dominaer, men der er ikke nogle der har en penispumpe. Bemærk at jeg ikke snakker om malke-maskine:)

Kender i nogle dominaer, der har en penispumpe?

Du kunne jo købe en pumpe selv og medbringe den til en domina.

Her er et link til en pumpe i god kvalitet :rolleyes:

https://elseoshop.dk/produkt/manuel-penispumpe/

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mosadam skrev, den 25.9.2021 at 11:57:

Ja netop.

Det er også et fantastisk oplevelse med det legetøj kan da ikke forstå der ikke er flere der har det i skuffen istedet for alle de forskellige dildoer  Det er et super lækkert sexlegetøj som opvarmning eller  helt til enden til man kommer i en kæmpe orgasme  pikken bliver enorm stor både i længe men også i tykkelsen skal jeg love for  det er ikke en malkemaskine men en penisvacum pumpe som man køber i mange  sexlegetøj butikker og på nettet  hiv man ikke selv tør købe den God fornøjelse  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 25.9.2021 at 00:09:

Er det en pumpe som der danner et slags vakuum du søger ?

Ja har du en i dit studie ? det er en spændene ting at have vil jeg anbefale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 25.9.2021 at 00:09:

Er det en pumpe som der danner et slags vakuum du søger ?

Ja det tror jeg han  mener har du ikke en i dit studie ? eller så anskaf en det er et godt sexlegetøj 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
bigfoot skrev, den 25.9.2021 at 09:51:

Du kunne jo købe en pumpe selv og medbringe den til en domina.

Her er et link til en pumpe i god kvalitet :rolleyes:

https://elseoshop.dk/produkt/manuel-penispumpe/

Den ser god ud, men lidt i den dyre ende, jeg har købt en for 300 kr på sinful. Og den virke perfekt, pikken bliver lidt længere, men tæt på dobbelt  tykkelse og den bliver virkelig følsom, det er en fest, og konen elsker det, hun siger dog at den kan være lidt svær at have i munden, når der er pumpet Max. :biggrin: den er kommet ind i vores soveværelse for at blive. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, den 28.9.2021 at 16:32:

Den ser god ud, men lidt i den dyre ende, jeg har købt en for 300 kr på sinful. Og den virke perfekt, pikken bliver lidt længere, men tæt på dobbelt  tykkelse og den bliver virkelig følsom, det er en fest, og konen elsker det, hun siger dog at den kan være lidt svær at have i munden, når der er pumpet Max. :biggrin: den er kommet ind i vores soveværelse for at blive. 

Ja pikken biler meget længere og  tykkere af det hvis   man  lige   forstår at  bruge det  jeg  kan  ikke forstå at der ikke  flere piger og Dominaer der har den   liggende  det giver så   dejligt et   resultalt jeg har  købt min  hos Hotgirl  .dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, 1 time siden:

Ja pikken biler meget længere og  tykkere af det hvis   man  lige   forstår at  bruge det  jeg  kan  ikke forstå at der ikke  flere piger og Dominaer der har den   liggende  det giver så   dejligt et   resultalt jeg har  købt min  hos Hotgirl  .dk

Kære Grå

Jeg tænker da at en penis pumpe er fast indvitar hos alle etablerede Dominaer - Et fantastisl legetøj :-)

  Madmae Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 4 timer siden:

Kære Grå

Jeg tænker da at en penis pumpe er fast indvitar hos alle etablerede Dominaer - Et fantastisl legetøj :-)

  Madmae Elisabeht

hej Madame   Ja det troede jeg da  også istedet for alle de dildoer der har   men  har jeg prøvet ved nogle forskellige og de har ikke haft en sådan penisvacumpumpe  det undre også mig for det er et fantastisk legetøj  uanset om man er til Dominas eller  bare vil have en lækker orgasme for pikke n bliver noget anderledes efter en  sådan vacum oplevelse  det ved du  godt  men mange ander ikke hvad der er  åbenbart  . med dildoer ved alle i mega størelser som ingen  kan  bruge  Kunne godt tænke mig hvad en malkemaskine kan  det er nok  lidt anderledes

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, 1 time siden:

hej Madame   Ja det troede jeg da  også istedet for alle de dildoer der har   men  har jeg prøvet ved nogle forskellige og de har ikke haft en sådan penisvacumpumpe  det undre også mig for det er et fantastisk legetøj  uanset om man er til Dominas eller  bare vil have en lækker orgasme for pikke n bliver noget anderledes efter en  sådan vacum oplevelse  det ved du  godt  men mange ander ikke hvad der er  åbenbart  . med dildoer ved alle i mega størelser som ingen  kan  bruge  Kunne godt tænke mig hvad en malkemaskine kan  det er nok  lidt anderledes

Kære Grå

Du skal være velkommen til at prøve Vacum pumpem - for efterfølgende at afslutte dig i Malkemaskinen:-)

Go Weekend

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...