Hop til indhold

Tidsbestilling, hvor lang tid i forvejen?

Featured Replies

Skrevet

Jeg læser ofte, at pigerne gerne vil have at man booker i så god tid som muligt. 

Personligt må jeg indrømme, at jeg kun yderst sjældent aflyser aftaler, som jeg har lavet samme dag, hvorimod jeg er mere ustabil i forhold til aftaler lavet dage forinden. Der kan ske ændringer i kalenderen, så muligheden for et besøg alligevel ikke var til stede, og så kan stemning og liderlighed også være ændret.

Hvad er jeres erfaring, og hvad siger pigerne?

/Cupid

Skrevet

På dagen medmindre det er gæster der har besøgt mig mere end 2 gange  ;)

Skrevet

Jeg modtager kun på dagen, med mindre det er en gæst som har besøgt mig før. Har prøvet med forudbestillinger, men 9 ud 10 har trukket sig på dagen, eller aldrig mødt op. 

Skrevet

Jeg bestiller altid kun en time eller to i forvejen.

En enkelt gang har jeg bestilt dagen før, hos en dansk kvinde, og da jeg så stod og bankede på døren på aftalt tidspunkt, skete der intet. Jeg ringede og skrev sms, men intet svar, så jeg kunne bare køre (den lange vej) hjem igen. Nu bestiller jeg så kun på dagen.

Skrevet

Det er lidt forskelligt hvad jeg gør, vil jeg have tid samme dag sender jeg en sms om morgenen, bestiller også en gang imellem tid dagen før når det er nogen jeg har besøgt flere gange og vi har tillid til hinanden. jeg har engang lavet en aftale ti dage før og ringede inden jeg kom for at høre om hun havde husket det og det havde hun.

Skrevet

Det er for mit vedkommende helt og alene op til hver enkelt gæst hvad der passer den bedst. :D for mig er det fint både med dem der bestiller i god tid samt dem der prøver lykken samme dag ;)

Skrevet

En time eller 2 før, aldrig flere dage før jeg aner ikke om lysten er der flere dage i forvejen. 

Skrevet

Du skal jo gøre det der virker for dig. Du behøver ikke aftale i forvejen, men hvis du er meget specifik med tidspunktet og oplever ofte at blive afvist fordi pigen ikke har tid, så giver det måske mening at aftale mange timer, en dag eller mere i forvejen :)

Skrevet

Jeg booker altid en uge i forvejen.
Det skyldes transport, især når jeg vælger at tage til København.
Jeg kan spare rigtig meget på billetten hvis jeg køber orange billet en uge før.
Og det giver jo også en rimelig garanti for jeg dukker op ... 
For ellers er min DSB-billet spildt ... 

Skrevet

Jeg er klart tilhænger af, at bestille i god tid (går sgu og glæder mig :)) Så vil jeg også sige, at jeg altid holder min aftal, om den så skulle være uger før. 

Skrevet

99,9% af gangene booker jeg en aftale samme dag:P fordi de piger jeg besøger kan finde på at rykke tidspunktet for aftalen med kort varsel(typisk ½ time - 3 timer:???:) også er der nogen piger der har det med at glemme aftale på dagen!!!, så at lave en aftale flere dage i forvejen  er nærmest utopi for mig.

Skrevet

Jeg bestiller også normalt flere dage i forvejen og har aldrig meldt afbud. Det der med at der pludselig dukkede et eller andet op lyder mest som en dårlig undskyldning.

Skrevet

Jeg bestiller som regel tid cirka ti minutter før, jeg tager hjemmefra med kurs mod klinikken - så er jeg sikker på, at pigen er der. ;-)

Skrevet
Spider skrev, for 7 timer siden:

Jeg bestiller som regel tid cirka ti minutter før, jeg tager hjemmefra med kurs mod klinikken - så er jeg sikker på, at pigen er der. ;-)

nemmerlig....alt det fis men tidsbestilling flere dage i forvejen er et overstået kapitel, det minutræs er et no go 

Skrevet

Jeg bestiller altid i god tid, gerne en uge eller mere. Så kan man bedre sikre sig tidspunktet og den pige man vil besøge.

Skrevet

Oftest dagen før. Hvis jeg kender pigen godt og gennem lang tid kan jeg finde på at "invitere mig selv" med kort varsel.

Skrevet

Personligt modtager jeg kun besøg, der er aftalt i god tid, hvilket vil sige minimum et par dage.

Jeg har valgt kun at se én elsker de dage, hvor jeg er aktiv, hvilket giver lidt ventetid, men er omvendt overbevist om, at dem der virkelig gerne vil besøge MIG, også finder tålmodigheden frem;)

Forventningens glæde skal man iø ej heller kimse ad:biggrin:

Skrevet

Det kommer vel også an på hvor tit kvinden er 'på' og hvor ofte hun tjekker sin mail/besked? Jeg har oftest været ude i riiiigtig god tid, og levet tålmodigt med forventningens glæde.:)

Skrevet
Kun En Pige skrev, 1 time siden:

Jeg har valgt kun at se én elsker de dage, hvor jeg er aktiv,

....ja, et setup som er i stærk udvikling, som står i et kontrast til time rytterne/samlebåndssex/maskinsex, samtidig er betydelig mere oplevelses venlig for de implicerede :)

Skrevet
Røvslikker skrev, for 21 minutter siden:

....ja, et setup som er i stærk udvikling, som står i et kontrast til time rytterne/samlebåndssex/maskinsex, samtidig er betydelig mere oplevelses venlig for de implicerede :)

Det behøver jo ikke at være samlebånds- og maskinsex, blot fordi man vælger at se flere gæster på en dag. Det er jo et temperamentsspørgsmål - både for køber og sælger:)

Skrevet
Kun En Pige skrev, for 22 timer siden:

Det behøver jo ikke at være samlebånds- og maskinsex, blot fordi man vælger at se flere gæster på en dag.

god sex...tager den tid det nu engang tager, de piger som skal have 10 på briksen det bliver også derefter så kan du kalde det hvad du vil ;)

psssst nu må du snart komme, for om 5 min skal liderlige Lars på, og efter ham har Smeden en tid om 31 min

Redigeret af Røvslikker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.