Hop til indhold
Den Lange

Sød lille thaipige nær Fyn

Recommended Posts

Efter at have læst diverse anmeldelser herinde ser det ud til at der ikke findes nogen små, slanke thaipiger på Fyn eller i Trekantområdet. Gerne mindre end 160 cm og 50 kg.

Det skal gerne være en pige som tilbyder hele pakken, det gør ikke noget det først er efter flere besøg. Eventuelt en man kan besøge privat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst diverse anmeldelser herinde ser det ud til at der ikke findes nogen små, slanke thaipiger på Fyn eller i Trekantområdet. Gerne mindre end 160 cm og 50 kg.

Det skal gerne være en pige som tilbyder hele pakken, det gør ikke noget det først er efter flere besøg. Eventuelt en man kan besøge privat.

Smut til suisi massage i brylle ved odense

http://www.suisi-massage.dk/165546563

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har jeg skam allerede været (og kommer helt sikkert der igen). Det er også søde piger, som yder en god service, men jeg har ikke fundet nogen der som helt opfylder mine ønsker med hensyn til udseende. Det er selvfølgelig ikke sikkert jeg kan finde en som både har udseendet og giver en god service.

Der har nogen steder været skrevet om piger som tog kunder ind privat, men jeg ved ikke hvordan man kommer i kontakt med dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...