Hop til indhold

First time in Bording ❤️Sexy NINA ! Check my reviews

Featured Replies

Skrevet

Torsdag aften:
Da min foretrukne GFE❤️ GP❤️ pige❤️ er på ferie, så måtte jeg jo vælge lidt noget andet :-)

Hvem skulle jeg dog vælge :ph34r:

RIKKE SOLSKIN (undskyld Rikke)

Eller 

Jeg havde oprindeligt bestilt tid hos Nina onsdag aften kl 20.00, men måtte melde afbud 2 timer før, hvilket hun blev glad for. Og tænkt at min chance nu nok var spildt, da hun skulle rejse fra Aarhus om aften.

Næsten dag på AL, kunne jeg se hun hun skulle til Bording, hvor jeg bor tæt på, SMS for ny aftale, som kom hurtigt i hus. Hun ville gerne bekræftet aftalen kl 20.00, ca 20 min før, hvilket hun fik.

Jeg ankom til stedet, nemt at finde, nemt at få p-parkering, dog ligger hendes sted, bag ved et stor hus op af en trappe, jeg sms til hende at jeg var ankommet, intet svar, bankede på, intet, og tænkte åh nej., nå gik ind af døren, og der stod hun så, kunne se at hun var forvirret over ,at jeg kunne komme ind, da hun troede at døren var låst.. Hun undskyldte, over at hun ikke modtog mig i døren, og hun ikke havde set min SMS, da hun var ved at gør rummet klar til os. pyt tænkte jeg, vi aftalte 45 min med "Kiss with tongue" + owo og self GFE.

Hun er super dejlig, sjov personlighed humoristisk anlagt og nem at være sammen med, selvom det var lidt stresset pga. hendes nye lejlighed i bording, hun var meget snakkesalig, og mens jeg var pisse nervøs.
Hun kunne godt mærke, at jeg var nervøs og anspændt, hun fik smidt mig i bad, og der fik jeg en varm overraskelse, næsten kogende vand, kom der ud af bruseren, fik instillet lortet, og gik så ind til hende, hvor hun vente i frækt undertøj, hun undskyldte igen over lejlighed, da rummet var lille og med skrålvægge, og hun snakkede om at sengen skulle vendes (forklaring kommer) 

Nå vi gik så  igang, fik nogle gode dybe kys, og lidt tungekys, men for lidt til at tænde mig helt, efter 5 min med kys, gik hun i gang med blow mig, og hun bad mig slikke hende i en 69,  efter 1-2 min så var jeg dælme klar, hun smid gummien på willy wonka, og begyndte at ride mig, hun har styr på teknikken, og var lige ved at komme, så ringede hendes telefon, hun undskyldte igen, sorry baby sorry baby, men hun rejste sig op slå hun hovedet ind i skråvæggen, og kunne se at hun var irriteret over rummet, sengens placering etc, jeg tilbød at vende lortet, så vi kunne kom igang, men hun sagde, nej det er ok. it is ok baby :-)

Nå, så var det forfra igen, slikkede hende lidt, kyssede osv, men hun kunne godt se at willy wonka, ikke ville lege mere med hende, hun bad mig sætte mig op, hun sutte med gummiet på, med der skete ikke en skid, og jeg var ved at opgive, men så tog fanden fat i hende, hun rykket lortet af pikken, og begyndte at sutte og ikke bare sutte, hold da kæft, der blev guffet gren, med spyt og hele svineriet, hold kæft hun tændte mig, + hun spurgte om hun måtte sutte hård på den, hvilket jeg sagde ja til, og var lige ved at komme,  hvilket hun straks mærkede på mig ,hun fik smidt gummi på svinet, hun vendt røv til, og bad mig om at kneppe hende så hårdt jeg kunne, og resten kan i jo tænke jer til.

Vi lå og smalltalkede i ca. 10 min, lige inden jeg tog en varm skyller igen..:-)

Rum mv. 5 / 10
Ansigt  8-9 / 10
OwO 12 / 10
Sex 7 / 10 

Jeg er rimelig ny her på dette forummet, har brugt GP engang imellem, over de sidste 20 år

Om hendes billeder er 100% ægte, det ved jeg ikke, der var dog nogle kendetegn ved hende, hendes numse, bryster hun er ca.170-180 cm høj, hun er slank, flot krop, meget pænt ansigt, hun er ung og stram, fik jeg sagt, at hun også er meget snakkesalig :-)

Den konto der bruges nu.

NINA osterbro LASTdays

Og tak til dig Nina :-) <3  

Og gentagelsesfaktoren er høj, selvom det måske ikke er hende på billederne , var hun dælme fræk, og lige hvad jeg trængte til, og især efter den lemmedasker jeg fik ved valhalla sidste gang jeg besøgte dem.

Redigeret af matrix

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.