Hop til indhold

Lady Lust Glostrup

Featured Replies

Skrevet

Hun er dejlig ud:

http://www.voksenlisten.dk/ladylust

Jeg skal til Sjælland i september og har nogle penge i lommen som alligevel skal bruges. Lady Lust opfylder kriterierne: Ikke for ung, store ægte bryster, fræk, græsk, og en der kan finde ud af at skrive en tekst der ikke kun er en kopi af andre.

Er der nogle erfaringer eller gode råd?

Venlig hilsen

Ano

Skrevet

Du kan jo altid skrive en anmeldelse.

Skrevet
  • Author

klart da. Men jeg er næsten nødt til lige at besøge hende først....

Skrevet

Du kan muligvis finde noget på "pigen" under Miss Mie.

Jeg havde kontakt til hende for omkring 8 år siden da hun var 32 år, hun "elsker" vist at få den i røven, jeg mødte hende aldrig da jeg af princip ikke betaler pigerne for ydelser de "elsker", det er ok med en fast timepris, men at betale for en lille ting som for øvrigt er noget der "kun" er til pigens fordel - ja - så springer jeg over.

Jeg tror hun er en frækkert og hende bryster ser yderst behagelige ud, men at betale kr. 2.500,- for en time med ydelser der hun "kun" hun er vild med, så springer jeg over (men det gælder alle "Glædespiger")

Men søg under Miss Mie, der burde være en del om hende diverse steder.

Lige nu er hun vist i Glostrup og hun har tidligere annonceret hun ville stoppe men er kommet tilbage.

Jeg ved ikke om det har hjulpet, med de priser hun har så forstår jeg godt at du spørger ind til andres erfaringer.

Skrevet
  • Author

Tak til Jensen

Lidt blandede oplevelser med Lady Lust. Lidt ærgerligt hvis alderen ikke stemmer overens med annoncen både i tekst og billeder. Billederne ser bestemt dejlige ud, og hvis nogen har været der for nylig og mener at de stemmer overens med virkeligheden, så er sagen klar.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.