Hop til indhold
ThePleaser

Ny lækker thai i Aalborg Namtarn

Recommended Posts

Hankat skrev, den 6.12.2021 at 02:15:

Pas nu meget på med denne pige  ……   Billeder er falske ……. Og alle ved du har været der :-(

Hej Hankat.

Hvad mener du med at alle ved at man har været der? 

Var meget fristet til at prøve hende i dag, men din anmeldelse gjorde mig noget usikker på det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankat skrev, den 23.1.2022 at 02:19:

Jeg fik en besked på fb . på min væg .  Som ikke kunne misforståes ..Så du gjorde klogt i at tøve 

Kan du præcisere lidt? Evt i PB.

Hvad for en besked fik du, og var det trusler eller lignende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tullifas
Hankat skrev, den 23.1.2022 at 02:19:

Jeg fik en besked på fb . på min væg .  Som ikke kunne misforståes ..Så du gjorde klogt i at tøve 

Sæt ALTID din telefon på “Flyfunktion” når du er på besøg. Så slipper du for den oplevelse :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 5 timer siden:

Kan du præcisere lidt? Evt i PB.

Hvad for en besked fik du, og var det trusler eller lignende?

Det vil jeg også gerne vide…:blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankat skrev, for 20 timer siden:

Lad os sige det var en åben invitation til  og andre er også blevet kontaktet .......       

Jeg bliver mere og mere mystifiseret, jo mere jeg læser, det du skriver.

Jeg får den tanke (den er selvfølgelig forkert og det er uretfærdigt af mig), men jeg får den tanke, at du prøver at gøre dig selv interessant.

Hvorfor kan du ikke lige så godt være konkret og fortælle direkte hvad det drejer sig om?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det så svært at forstå ??? Hvis du vil have dine venner og familie på fb til at vide hvor du  har været ……. Så tag du bare afsted  .     

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankat skrev, for 21 timer siden:

Er det så svært at forstå ??? Hvis du vil have dine venner og familie på fb til at vide hvor du  har været ……. Så tag du bare afsted  .     

Kan du ikke forklare lidt om hvordan folk skulle kunne finde ud af det ?  telefon på flytilstand ?  kikker de i din tlf ?  hacker de den når du er i butikken ?  eller hvad mener du ? 

 

Oplyser du fulde navn osv. når du er der ?  Ellers ville jeg syntes de ville ha ret svært ved at finde dig, skrive på din FB osv.osv.  

 

Vil du ikke lige præsisere hvad du mener ?  bare så vi andre ikke dumper i noget uheld 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok …… da det er mig der ringer har  hun jo mit nr …  allerede der kommer hun langt  så lad os nu luk den der , det var bare for at sige at man skal passe på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...