Hop til indhold

PAM, Århus, blowjob MF.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/301262

besøgte PAM i Århus i sidste uge, fik kun blow med MegaFransk (pris oplyses over sms ved efterspørgelse)

det var mega godt, og det var lækkert at hun forsatte et kort øjeblik efter jeg har kommet, hmm dejligt.

hun ser ok godt ud. stedet er privat lejlighed. 

pigens look & krop: 6/10 (smag og behag)

pigens service & ydelse, (i forhold til det aftalte), 9/10 eller 10/10

stedet 9/10, man skal vente foran opgangen et kort øjeblik.

Skrevet

Det var så lige den tredie flukse anmeldelse i træk; "Hornyguy" - tak for info. Alle dine besøg er på 15 min; og jeg kender en del piger, der er trætte af så kort tid, (ift. til ´klargøringen`; det er jo en forretning - men klart dit valg, når de annoncerer med det .....

Skrevet
  • Author

tja, det passer mig bedst, og når jeg til tider ved jeg måske kommer hurtigt, og bare vil videre i mit program, så fravælger jeg 30min, de kan jo sætte prisen op for 15min. jeg kan huske engang jeg bestilte 30min, men ville smutte efter 10min pga jeg var færdig, så fik damen det lidt dårligt pga hun trorede jeg ikke kunne lide at være i hendes selskab eller der var andet galt. for mit vedkommende var det bare om at komme videre efter jeg har fået hvad jeg kommet for. så derfor bestiller jeg kun 15min hvis jeg ikke tror jeg har brug for længere tid. 

Skrevet

Du skal gøre som du har lyst til, det er der ingen der skal blande sig i! Heller ikke selvom man tror man er "Høvding"

Skrevet

En noget underlig udmelding når der nu annonceres med 15 minutter. Lad nu folk bestille de de vil  uden andres fordømmelse.

Redigeret af Chock Dims

Skrevet
Chock Dims skrev, for 1 time siden:

En noget underlig udmelding når der nu annonceres med 15 minutter. Lad nu folk bestille de de vil  uden andres fordømmelse.

Helt enig, jeg skal bruge 30 min gerne 45 min, :ph34r:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.