Hop til indhold
djjohn

Forlænget weekend i Prag

Recommended Posts

Det skulle egentlig havde været en kæreste tur med lidt ekstra sjov men damen måtte melde fra pga. jobbet. 
Jeg blev dog sendt afsted, men med den aftale at det ikke måtte være en sex tur, kun det milde. 

Billige øller og mad og så er damerne sgu ikke værst at kigge på.

Jeg besøgte primært dette sted for at få lidt massage - Erotic massage Prague - Matahari salon

De var ret nemme at få kontakt med, når man bookede fik man en mail tilbage om den var godkendt osv.
Endte dog med bare at skrive på sms frem og tilbage til sidst også hurtigere lige at få en booking i stand.

Lucy - erotické masáže (mataharisalon.cz)
Lucy gav den bedste massage af alle dem jeg besøgte, hun havde virkelig styr på den del.
Men hun havde også sådan lidt en mere distance til mig, ikke helt så nærværende.
Det blev til en times classic erotic massage som endte med en afslutning med hånd.

Triss - erotické masáže (mataharisalon.cz)
Var forbi dagen efter til en morgen massage, lidt akavet stod Lucy i baren også. 
Hun var lidt mere på i forhold til at røre osv. når vi stod i badet.
Massagen var ikke det vilde men der var lidt mere pirrende berøring, afslutning igen med hånd.

Bella (mataharisalon.cz)
Nok den pæneste af pigerne som jeg besøgte. 
Fint nok nærvær og den slags.
Standard erotic massage, den var dog ret ringe, igen afslutning med hånd.

Victorie - erotic massage Prague (mataharisalon.cz)
Ganske flot ung pige. 
Virkelig på med nærvær så det var dejligt. 
Massagen var okay standard, ikke det helt vilde, igen afslutning med hånd.


The best Erotic massage in Prague - Rabbit Hall (massagehall.cz)
Ville gerne have været mere forbi Rabbit Hall, men tror man skal få booket tider noget før, der var ikke meget plads til impulsiv tur.
Så det blev kun til et enkelt besøg.
De var dog nemme at snakke med via deres chat. 


Violette is hot erotic masseuse in Prague - Rabbit Hall (massagehall.cz)
Det blev en pussycat massage pga. de havde en lille rabat på den.
Hun startede med at være forsinket hvilket gjorde at jeg stod ude på gaden og ringede på i et stykke tid, der var så en beboer som gik ud og jeg kunne så blive lukket ind i bygningen og fandt så frem til deres kælderdør, her blev jeg dog bedt om at lige gå en tur fordi hun ikke var ankommet endnu. 
15min senere tikkede en besked ind med at jeg måtte komme forbi.

Hun så ret godt ud men hun var helt fjern i blikket, det var lidt en tur hvor man kunne se hun bare skulle videre med dagen.
Så massagen blev aldrig rigtigt god.


Turen var ganske fin, lidt øv at det ikke blev til mere end bare massage, men man skal holde de aftaler som gør damen glad og gør at hun vil være med på mere sjov en anden gang :)
Jeg skulle dog nok have valgt mere 'body2body' massage i stedet for classic erotic, men så er der også noget at prøve til næste gang man skal til Prag.
Rabbit Hall vil jeg nok gerne prøve at besøge igen for at se om det bare var en enkelt dårlig episode.
Ellers vil jeg klart anbefale Marahari Salon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelserne. 

Hvad dækker det pussycatmassage over? Som jeg læser det, må man slikke pigerne, men er det korrekt? Er der mulighed for mere, når der vælges pussycat?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt indlæg.

Har selv en tur i kalenderen til oktober og primært med fokus på erotisk massage.

Hvordan er reglerne med mundbind, hvis der overhovedet er nogle?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man må godt slikke piger ved pussycat.

Den skede var bare ikke lige min smag så gjorde det ikke.

man må godt røre

 

 

Kun mundbind i offentlig transport

Del dette indlæg


Link til indlæg

İ also have been ro Rabbit hall but not to Matahari. Next ti

djjohn skrev, den 9/23/2021 at 10:07 AM:

It should actually have been a girlfriend trip with a little extra fun but the lady had to resign due to the job. 
I was sent off, however, but with the agreement that it must not be a sex trip, only the mild. 

Cheap beers and food and then the ladies are damn not the worst to look at.

I mainly visited this place to get a little massage -  Erotic massage Prague - Matahari salon

They were quite easy to get in touch with, when you booked you got an email back if it was approved, etc.
However, ended up just texting and back eventually also faster just to get a booking in order.

Lucy - erotické masáže (mataharisalon.cz)
Lucy gave the best massage of all those I visited, she really had control over that part.
But she also had such a bit more distance to me, not quite so present.
It turned into an hour of classic erotic massage which ended with a handful ending.

Triss - erotické masáže (mataharisalon.cz)
Was over the next day for a morning massage, a little awkward Lucy stood at the bar too. 
She was a little more on in terms of touching etc. when we stood in the bath.
The massage was not that wild but there was a little more tantalizing touch, ending again by hand.

Bella (mataharisalon.cz)
Probably the nicest of the girls I visited. 
Nice enough presence and that sort of thing.
Standard erotic massage, however, it was quite poor, again ending by hand.

Victorie - erotic massage Prague (mataharisalon.cz)
Pretty nice young girl. 
Really on with presence so it was nice. 
The massage was okay standard, not that wild, again finishing by hand.


The best Erotic massage in Prague - Rabbit Hall (massagehall.cz)
Would have liked to have been more past Rabbit Hall, but think one should get booked times somewhat before, there was not much room for impulsive trip.
So it was only for a single visit.
However, they were easy to talk to via their chat. 


Violette is hot erotic masseuse in Prague - Rabbit Hall (massagehall.cz)
It became a pussycat massage because they had a small discount on it.
She started with being late which made me stand out on the street and called for a while, there was then a resident who went out and I could then be locked into the building and then found their basement door, here I was however, asked to just go for a walk because she had not arrived yet. 
15min later a message ticked in that I had to come by.

She looked pretty good but she was completely distant in the eyes, it was a bit of a walk where you could see she just had to move on with the day.
So the massage was never really good.


The trip was quite nice, a little practice that it did not turn into more than just massage, but you have to keep the appointments that make the lady happy and make her want to be part of more fun another time. :)
I should probably have chosen more 'body2body' massage instead of classic erotic, but then there is also something to try for the next time you go to Prague.
I would probably like to try to visit Rabbit Hall again to see if it was just a single bad episode.
Otherwise, I would definitely recommend the Marahari Salon

Last year when I was in Prag I also been to Massage hall, but not Matahari. Looks like you tried all the girls in Matahari :)

 I will head it their place next time. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
djjohn skrev, den 23.9.2021 at 10:07:

Lucy - erotické masáže (mataharisalon.cz)

 

Lucy gav den bedste massage af alle dem jeg besøgte, hun havde virkelig styr på den del.
Men hun havde også sådan lidt en mere distance til mig, ikke helt så nærværende.
Det blev til en times classic erotic massage som endte med en afslutning med hånd.

Triss - erotické masáže (mataharisalon.cz)
Var forbi dagen efter til en morgen massage, lidt akavet stod Lucy i baren også. 
Hun var lidt mere på i forhold til at røre osv. når vi stod i badet.
Massagen var ikke det vilde men der var lidt mere pirrende berøring, afslutning igen med hånd.

Bella (mataharisalon.cz)
Nok den pæneste af pigerne som jeg besøgte. 
Fint nok nærvær og den slags.
Standard erotic massage, den var dog ret ringe, igen afslutning med hånd.

Victorie - erotic massage Prague (mataharisalon.cz)
Ganske flot ung pige. 
Virkelig på med nærvær så det var dejligt. 
Massagen var okay standard, ikke det helt vilde, igen afslutning med hånd.

 

Smag og behag er forskellige.
Victorie var min første hos matahari - og generelt i den erotiske massage-verdenen.
Så hun har en ganske særlig plads i min hukommelse. Hun er den mest veltrænede af dem jeg har mødt der.
Har besøgt hende 4-5 gange.

Marion (mataharisalon.cz)
Nok det mest erfarne og også hende der har givet mig den absolut mest vilde oplevelse.
Hun formåede at få mig i zonen "3 sekunder fra at komme" - og holde mig der i 15 minutter.
Så også hun står forrest på min liste når jeg dukker op der.

Somme tider dukker jeg bare op dernede. Senest var der kun en enkelt ledig.
Så hende nappede jeg ubeset.
Zora (mataharisalon.cz)
Det lader til at man bare ikke kan gå forkert. Meget store (næsten for store) plast bryster, som er virkeligt pænt lavet og det smukkeste ansigt.
En fantastisk time hvor jeg også fik lov at massere hende. Det endte næsten i en GFE, dog naturligvis uden penetration.

Jeg bestiller altid B2B til de 2200 czk og runder så op til 2500 (738 dkk for en time) ved betalingen bagefter.

Det bedste ved Matahari er at det rent faktisk er de piger man ser på billederne, som er dem man møder.
Det har jeg ikke oplevet andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...