Hop til indhold

Recommended Posts

Ser spændende ud, men har desværre ikke været på besøg hos nogen af dem (endnu). Med privat besøg menes der så at de kun tager ud til en privat? Havde lidt håbet de var på en klinik man kunne besøge... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet Tess og det var ikke nogen succes. Hun lå med samlede ben mens jeg slikkede hende, hendes brystvorter blev ikke stive og hun virkede generelt som om hun ikke kunne lide at have sex. Ingen øjenkontakt. Ingen initiativ fra hendes side. Hun virkede som om hun bare ville have det hurtigt overstået. Men hendes fisse var våd og stram og smagte også udmærket. Og så pressede hun mig for tips bagefter. Lidt for "pushy". 1000,- for en halv time synes jeg var spild af penge.

Har ikke prøvet ladyboy. Til Rambuk: Det er en klinik eller rettere en lejlighed på første sal. Lidt svær at finde ud af hvor man skal ind, men det er ude foran mod gaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...