Hop til indhold

ÅRHUS CUBAN SEXY SANDRA

Featured Replies

Skrevet

Fik en noget uvant lyst til stor røv og små bryster, det plejer ellers altid at være omvendt. Nå men det var nu Sandra's billeder der værkkede lysten. 

Billederne er af hende. Men de dækker vel nok også et par år udvikling af hende ;) I dag ligner hun mest de billedr hvor hun er i den sorte bikini. Og selvom det selvfølgelig ikke er så fantastisk som hvis hun havde lignet sig selv på de fleste af de andre billeder, var det stadig ok :)

Godt blow - naturel. Hun suger lige vel meget til min personlige smag og da jeg sikkert ikke ville kunne forklare hende hvordan jeg gerne ville have det, forsøgte jeg ikke at ændre på det. På plus-siden var det med dejligt vådt ;)  Fin indlevelse under sex. Havde aftalt €100 for 20 min. med super og mega. Jeg mistimede dog lidt og nåede kun at komme på hendes bryster. Men det var min egen skyld :)

Hun virker meget sød og proff (som de fleste +30 arige latinere jeg har besøgt), men hun er ikke særlig skarp i det engelske (tale). Så godt råd er nok at skrive en klar aftale med hende over SMS inden besøget 

Link :https://annoncelight.dk/showad/327863

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.