Hop til indhold

Gl. Struervej Holstebro

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved godt, at jeg hr anmeldt stedet tidligere, men udskiftningen er så stor, at der næsten hver gang er kommet nye piger til. Det er jo i bund og grund pigerne vi anmelder.

Jeg har som bekendt en stor forkærlighed for afrikanske piger med en stor og fast bagdel, og derfor kunne jeg ikke lade være med at opsøge stedet endnu engang selvom jeg har haft blandede oplevelser på stedet - lige fra det sublime til det kedelige.

Denne gang var der ankommet en pige fra Ghana, der hed Mary og til min store fornøjelse havde hun en ordentlig ladeport, der var meget stram.

Jeg betalte, og vi lagde os i sengen, hvor hun begyndte at kæle for min kæp. Jeg var dog stadig præget af den Adrenalinrus, der automatisk kommer når jeg opsøger glædespiger, og derfor skete der ikke rigtigt noget.

Jeg bad pigen om at ligge sig på alle fire så jeg kunne få et godt udsyn til henden bagdel, hvilket hun gjorde med et smil - "so you are an azz man".

YES I AM svarede jeg, og nød synet af en herlig kulsort numse med den fineste lille stjerne. Der gik ikke lang tid før den var stiv som stål, og jeg ville gerne prøve hendes stjerne, men først skulle jeg have BJ, hvilket hun ikke var nogen mester til. Jeg spurgte hende om hun kunne ligge sig i samme position som før, hvilket hun igen gjorde med et smil.

Jeg spurtge om det var i orden, at jeg kneppede hende i røven, hvilket det var hvis jeg betalte ekstra. Pengene skiftede hænder, hvorefter jeg startede puleriet.

Hun klynkede, men jeg pumpede bare hårdere indtil at kom i en serie af kæmpeskud i hendes store faste røv.

En rigtig god oplevelse. Jeg kan kun anbefale hende, hvis man har de sammen fantasier som jeg.

Skrevet

Har du en adresse? og er der kun mørke piger dette sted? :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.