Hop til indhold

Recommended Posts

Nogle der kender hende, ved ikke om profilen er på sd mere.. da hun blokkert mig, efter jeg kom på snapchat, kan ikke huske hendes.. nogle gode, dårlige erfaringer med hende.. har vist haft en pænt kedelig oplevelse af hende, andre der har?

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 3 timer siden:

Et link ville være yderst behjælpeligt i forsøget på at få noget respons

Ok, men nok lidt svært, når jeg tror den r slettet. Derfor spørger jeg på navnet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
malerenchris skrev, for 15 timer siden:

Nogle der kender hende, ved ikke om profilen er på sd mere.. da hun blokkert mig, efter jeg kom på snapchat, kan ikke huske hendes.. nogle gode, dårlige erfaringer med hende.. har vist haft en pænt kedelig oplevelse af hende, andre der har?

Når jeg søger på Marie Hansen på sd kommer der intet frem. Så enten er profilnavnet ændret eller profilen er slettet. Da jeg ikke husker hende kan jeg ikke hjælpe med om hun skulle være på sd under et andet navn. 

Hvis vi vil have hjælp til det kræver det flere oplysninger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 1 minut siden:

Når jeg søger på Marie Hansen på sd kommer der intet frem. Så enten er profilnavnet ændret eller profilen er slettet. Da jeg ikke husker hende kan jeg ikke hjælpe med om hun skulle være på sd under et andet navn. 

Hvis vi vil have hjælp til det kræver det flere oplysninger 

Ok mester.. så er det jo ikke din hjælp jeg leder efter.  Som forklaret, tror jeg den er slettet.  Men derfor spørger jeg om nogle kender hende på navnet, nemt dansk navn. Ved at jeg ikke var den eneste hun skrev med, og derfor kunne der måske være en, bare en. Der gjorde. Har forstået at du ikke gør.. sådan r det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring  med   Marie Hansen.... Julie  Nielsen... trine ..Cille..  Mille .. og et dansk efternavn   .. unge .. og med offentlige ansigt foto ...  sjældent ikke er ret danske .. heller ik på snapchat :mellow: 

Så tror ikke du er gået glip af så meget .. med mindre dre du har overført pengene til " ham " :D videre til  næste 

Del dette indlæg


Link til indlæg
posten skrev, for 17 timer siden:

Min erfaring  med   Marie Hansen.... Julie  Nielsen... trine ..Cille..  Mille .. og et dansk efternavn   .. unge .. og med offentlige ansigt foto ...  sjældent ikke er ret danske .. heller ik på snapchat :mellow: 

Så tror ikke du er gået glip af så meget .. med mindre dre du har overført pengene til " ham " :D videre til  næste 

Hvaså klogeåge, hvad er det dog, du siger og ikke fatter en meter af? Du ved, da ikke en meter.   Du er jo snotdum. Bare fordi du ikke selv kan få en skid? Fat nu det her, hvis du kan?  Pigebarnet findes, hun havde en profil på sd, et par dage.  måske en eller anden også kom i kontakt med hende, inden hun slettet den igen. Hun har været forbi nogle gange, du ved jo ikke hvad du snakker.  Er sku da ikke så dum at  jeg sender penge til nogle, måske lidt ligesom som dig? Klaphat..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...