Hop til indhold
Stylez

Cubanske rytmer

Recommended Posts

TheDude TheDude skrev, for 10 timer siden:

Jeg har besøgt hende og lige skrevet en anmelelse!

Jeg læste det netop. Din heldige reje. 

Jeg er nu mere spændt på at høre om den Culo, er den også så dejlig som den ser ud på billedet?  :D

Snakkede med hende i tlf., da jeg ikke er i smilet by endnu, og hun havde anal, men ved ikke om hun forstod mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 15 timer siden:

Nej, har ikke besøgt de Cubanske rytmer i AARHUS!!!

71 indlæg... Så burde man have læst retningslinjerne... 

Det har jeg så tydeligvis ikke. Men du må da gerne berette, hvis jeg har trådt dig over foden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stylez skrev, for 11 timer siden:

Jeg er nu mere spændt på at høre om den Culo, er den også så dejlig som den ser ud på billedet?  :D

Hvis Culo er røv på jydsk så ja .... det skal dog siges at det ikke, som poienteret i min andmeldelse, ikke er som på de bedste billeder (sindsyg verdensklasse røv). Men den er stadig flot rund og hænger ikke. I min SMS sagde hun ja til anal. Jeg valgte det dog ikke denne gang. Som jeg også skriver er hendes engelsk tale ikke stærkt. Prøv sms :)

Stylez skrev, for 12 timer siden:

71 indlæg... Så burde man have læst retningslinjerne... 

Er også nysgærrig på hvad dette betyder ! Måske gør jeg også noget forkert ?? :huh: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDude TheDude skrev, for 12 timer siden:

Er også nysgærrig på hvad dette betyder ! Måske gør jeg også noget forkert ?? :huh: 

Der står ikke, hvilken by hun befinder sig i i overskriften. Må næsten være det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...