Hop til indhold
Pikken 69

Advarsel! BBG91, Silkeborg.

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/2xoyGevJoj

Skrevet med hende et stykke tid og aftalt møde.

Da dagen kommer skriver hun flere timer inden om jeg vil svare. Hertil skal siges vi havde aftalt tidspunkt,sugar,adresse m.m.

 Da jeg så spørger om hun er på vej,svarer hun nej da hun ville høre fra mig først...Hmmm.. okay spørger om hvornår hun vil være her. Hun svarer nej.Skrev tilbage at jeg nok vidste hun ikke ville komme.

"Jeg går meget op i man er seriøs og ikke aflyser". Står der bl.a. i hendes profil. :blink::o:lol:

Så blev jeg blokeret! Omg. Lool.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 3 minutter siden:

https://sugardaters.com/da/profile/2xoyGevJoj

Skrevet med hende et stykke tid og aftalt møde.

Da dagen kommer skriver hun flere timer inden om jeg vil svare. Hertil skal siges vi havde aftalt tidspunkt,sugar,adresse m.m.

 Da jeg så spørger om hun er på vej,svarer hun nej da hun ville høre fra mig først...Hmmm.. okay spørger om hvornår hun vil være her. Hun svarer nej.Skrev tilbage at jeg nok vidste hun ikke ville komme.

"Jeg går meget op i man er seriøs og ikke aflyser". Står der bl.a. i hendes profil. :blink::o:lol:

Så blev jeg blokeret! Omg. Lool.

Det er bestemt ikke unormalt at man tidligt på dagen bekræfter aftalen hvis den er aftalt dage i forvejen. Personligt ville jeg også opfatte en aftale som aflyst hvis jeg ikke hørte fra hende om formiddagen hvis aftalen er eftermidag/aften. 

I det hele taget går aftaler lavet længe i forvejen for det meste i vasken. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 4 minutter siden:

Det er bestemt ikke unormalt at man tidligt på dagen bekræfter aftalen hvis den er aftalt dage i forvejen. Personligt ville jeg også opfatte en aftale som aflyst hvis jeg ikke hørte fra hende om formiddagen hvis aftalen er eftermidag/aften. 

I det hele taget går aftaler lavet længe i forvejen for det meste i vasken. 

 

Vi havde IKKE aftalt at bekræfte kun at mødes på dagen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 3 timer siden:

Vi havde IKKE aftalt at bekræfte kun at mødes på dagen. ;)

Siger bare det ikke undre mig hun har opfattet aftalen som aflyst. Jeg er ret sikker på hun er seriøs faktisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
Pikken 69 skrev, for 20 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/2xoyGevJoj

Skrevet med hende et stykke tid og aftalt møde.

Da dagen kommer skriver hun flere timer inden om jeg vil svare. Hertil skal siges vi havde aftalt tidspunkt,sugar,adresse m.m.

 Da jeg så spørger om hun er på vej,svarer hun nej da hun ville høre fra mig først...Hmmm.. okay spørger om hvornår hun vil være her. Hun svarer nej.Skrev tilbage at jeg nok vidste hun ikke ville komme.

"Jeg går meget op i man er seriøs og ikke aflyser". Står der bl.a. i hendes profil. :blink::o:lol:

Så blev jeg blokeret! Omg. Lool.

Hun ville køre fra Holstebro til Århus for at besøge mig, men hun ville ikke udveksle mobil nr. - jeg giver aldrig min adr. til nogen, uden at have talt/sms per mobil ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...