Hop til indhold
Mildur

Golden Shower Sydjylland evt Fyn

Recommended Posts

Er der nogen som har erfaringer med dette? Hvordan finder man GP’er som er gode til at give Golden Shower? Nogle kvinder  skriver at de har det som ekstra. Men i min optik kræver det lidt mere end bare skrive det. De skal drikke rigeligt vand i forvejen, og de skal være positivt indstillet overfor det. Nogen som har gode tips, evt. navne? 

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

For jer der har erfaring med dette. Hvordan fungerer det rent praktisk? Er lidt spændt på det, men...

Er det inden sex? At så tisser GP'en på jer ude i badet? Eller er det efter sex? Og tæller det typisk med i de fx 30 min man har betalt for eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 55 minutter siden:

Er det Sønderjylland/Fyn ????

Ja okay. Det er så rettet i overskriften efter jeg kommenterede. Jeg læser ikke kommentarerne først. Så rolig nu.

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pr1nt skrev, for 10 timer siden:

For jer der har erfaring med dette. Hvordan fungerer det rent praktisk? Er lidt spændt på det, men...

Er det inden sex? At så tisser GP'en på jer ude i badet? Eller er det efter sex? Og tæller det typisk med i de fx 30 min man har betalt for eller?

Alt det aftaler du med din udvalgte pige. Du kan godt regne med, at det tæller med i tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 7 timer siden:

Alt det aftaler du med din udvalgte pige. Du kan godt regne med, at det tæller med i tiden.

Altså jeg går da ud fra at man betaler for både tid og ekstra ydelse. Så det kan hurtigt blive rigtig dyrt hvis man fx både vil have Golden Shower, kys og evt blow uden. Så er man let oppe på 2000 kr for en time. Selvom der er det man kommer efter, og ikke egentligt samleje. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mildur skrev, for 1 minut siden:

Altså jeg går da ud fra at man betaler for både tid og ekstra ydelse. Så det kan hurtigt blive rigtig dyrt hvis man fx både vil have Golden Shower, kys og evt blow uden. Så er man let oppe på 2000 kr for en time. Selvom der er det man kommer efter, og ikke egentligt samleje. 

Ikke alle piger kører ens, så spørg den pige du vil lege med. Gå ud fra, at du betaler for tiden og for ekstra. Hos mig ville det være 1/2 time til 1000,- og urin for 200,- Samleje mv (hvis det ønskes) er med i de 1000,- 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...