Mildur 161 Skrevet 21. September, 2021 (edited) Er der nogen som har erfaringer med dette? Hvordan finder man GP’er som er gode til at give Golden Shower? Nogle kvinder skriver at de har det som ekstra. Men i min optik kræver det lidt mere end bare skrive det. De skal drikke rigeligt vand i forvejen, og de skal være positivt indstillet overfor det. Nogen som har gode tips, evt. navne? Redigeret 21. September, 2021 af Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 153 Skrevet 21. September, 2021 Hvor i landet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 161 Skrevet 21. September, 2021 pokerface2000 skrev, for 2 minutter siden: Hvor i landet ? Sønderjylland/Fyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 21. September, 2021 Trine bigboobs eller saga . De er begge 2 gode til det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 21. September, 2021 Igen igen igen en ommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 21. September, 2021 (edited) https://annoncelight.dk/showad/295434 lina er GOD til dette. Redigeret 21. September, 2021 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 47 Skrevet 21. September, 2021 For jer der har erfaring med dette. Hvordan fungerer det rent praktisk? Er lidt spændt på det, men... Er det inden sex? At så tisser GP'en på jer ude i badet? Eller er det efter sex? Og tæller det typisk med i de fx 30 min man har betalt for eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 22. September, 2021 Frække Tanja skrev, for 10 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/295434 lina er GOD til dette. Er det Sønderjylland/Fyn ???? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 22. September, 2021 (edited) Pite skrev, for 55 minutter siden: Er det Sønderjylland/Fyn ???? Ja okay. Det er så rettet i overskriften efter jeg kommenterede. Jeg læser ikke kommentarerne først. Så rolig nu. Redigeret 22. September, 2021 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 22. September, 2021 Pr1nt skrev, for 10 timer siden: For jer der har erfaring med dette. Hvordan fungerer det rent praktisk? Er lidt spændt på det, men... Er det inden sex? At så tisser GP'en på jer ude i badet? Eller er det efter sex? Og tæller det typisk med i de fx 30 min man har betalt for eller? Alt det aftaler du med din udvalgte pige. Du kan godt regne med, at det tæller med i tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 161 Skrevet 22. September, 2021 Liv skrev, for 7 timer siden: Alt det aftaler du med din udvalgte pige. Du kan godt regne med, at det tæller med i tiden. Altså jeg går da ud fra at man betaler for både tid og ekstra ydelse. Så det kan hurtigt blive rigtig dyrt hvis man fx både vil have Golden Shower, kys og evt blow uden. Så er man let oppe på 2000 kr for en time. Selvom der er det man kommer efter, og ikke egentligt samleje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 22. September, 2021 Mildur skrev, for 1 minut siden: Altså jeg går da ud fra at man betaler for både tid og ekstra ydelse. Så det kan hurtigt blive rigtig dyrt hvis man fx både vil have Golden Shower, kys og evt blow uden. Så er man let oppe på 2000 kr for en time. Selvom der er det man kommer efter, og ikke egentligt samleje. Ikke alle piger kører ens, så spørg den pige du vil lege med. Gå ud fra, at du betaler for tiden og for ekstra. Hos mig ville det være 1/2 time til 1000,- og urin for 200,- Samleje mv (hvis det ønskes) er med i de 1000,- 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 332 Skrevet 22. September, 2021 kad skrev, den 21.9.2021 at 18:59: Trine bigboobs eller saga . De er begge 2 gode til det Hvordan er man ikke god til at pisse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 686 Skrevet 22. September, 2021 Havemand skrev, for 2 timer siden: Hvordan er man ikke god til at pisse? Spørg enhver mand over 50 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 23. September, 2021 https://annoncelight.dk/showad/276179 Det her er i hvert fald Sønderjylland. Om hun er god - tja... Jeg har prøvet det en enkelt gang hos hende. Så var det ligesom prøvet. Men hun vel hel sikkert gerne vide det på forhånd. Hos hende foregik det i badet - så vidt jeg lige husker. Ved at være længe siden nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg