Hop til indhold

Golden Shower Sydjylland evt Fyn

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som har erfaringer med dette? Hvordan finder man GP’er som er gode til at give Golden Shower? Nogle kvinder  skriver at de har det som ekstra. Men i min optik kræver det lidt mere end bare skrive det. De skal drikke rigeligt vand i forvejen, og de skal være positivt indstillet overfor det. Nogen som har gode tips, evt. navne? 

Redigeret af Keeper

Skrevet
  • Author
pokerface2000 skrev, for 2 minutter siden:

Hvor i landet ?

Sønderjylland/Fyn

Skrevet

Trine bigboobs eller saga . De er begge 2 gode til det 

Skrevet

Igen igen igen en ommer :huh:

Skrevet

For jer der har erfaring med dette. Hvordan fungerer det rent praktisk? Er lidt spændt på det, men...

Er det inden sex? At så tisser GP'en på jer ude i badet? Eller er det efter sex? Og tæller det typisk med i de fx 30 min man har betalt for eller?

Skrevet
Pite skrev, for 55 minutter siden:

Er det Sønderjylland/Fyn ????

Ja okay. Det er så rettet i overskriften efter jeg kommenterede. Jeg læser ikke kommentarerne først. Så rolig nu.

Redigeret af Frække Tanja

Skrevet
Pr1nt skrev, for 10 timer siden:

For jer der har erfaring med dette. Hvordan fungerer det rent praktisk? Er lidt spændt på det, men...

Er det inden sex? At så tisser GP'en på jer ude i badet? Eller er det efter sex? Og tæller det typisk med i de fx 30 min man har betalt for eller?

Alt det aftaler du med din udvalgte pige. Du kan godt regne med, at det tæller med i tiden.

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 7 timer siden:

Alt det aftaler du med din udvalgte pige. Du kan godt regne med, at det tæller med i tiden.

Altså jeg går da ud fra at man betaler for både tid og ekstra ydelse. Så det kan hurtigt blive rigtig dyrt hvis man fx både vil have Golden Shower, kys og evt blow uden. Så er man let oppe på 2000 kr for en time. Selvom der er det man kommer efter, og ikke egentligt samleje. 

Skrevet
Mildur skrev, for 1 minut siden:

Altså jeg går da ud fra at man betaler for både tid og ekstra ydelse. Så det kan hurtigt blive rigtig dyrt hvis man fx både vil have Golden Shower, kys og evt blow uden. Så er man let oppe på 2000 kr for en time. Selvom der er det man kommer efter, og ikke egentligt samleje. 

Ikke alle piger kører ens, så spørg den pige du vil lege med. Gå ud fra, at du betaler for tiden og for ekstra. Hos mig ville det være 1/2 time til 1000,- og urin for 200,- Samleje mv (hvis det ønskes) er med i de 1000,- 

Skrevet
kad skrev, den 21.9.2021 at 18:59:

Trine bigboobs eller saga . De er begge 2 gode til det 

Hvordan er man ikke god til at pisse? ;) :D

Skrevet
Havemand skrev, for 2 timer siden:

Hvordan er man ikke god til at pisse? ;) :D

Spørg enhver mand over 50 år :D:P

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/276179

Det her er i hvert fald Sønderjylland. Om hun er god - tja... Jeg har prøvet det en enkelt gang hos hende. Så var det ligesom prøvet. Men hun vel hel sikkert gerne vide det på forhånd. Hos hende foregik det i badet - så vidt jeg lige husker. Ved at være længe siden nu

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.