ungfyr1995 54 Skrevet 21. September, 2021 Nu er jeg nødt til at skrive om Olivia, efter allerede andet besøg kun på 2 dage.. Så skriver begge mine oplevelser. Olivia opholder sig i Taastrup, et sted som jeg har været et par gange før. Olivia er nok den kønneste thai pige jeg har set og været sammen med. Hun snakker virkelig godt engelsk, dog lidt hurtigt og lavt. Hendes røv er dejlig rundt og brysterne er dejlige legesyge, men de er lavet, hvilket ikke gør mig det store. Hun har gode propertioner på kroppen, så hun er ikke den helt petite pige, hvilket kun er et bonus for mig. Første gang bestilte jeg kun en halv time, da jeg har med erfaring lært at, man ikke skal bestille for meget, når det er en ny, da du ikke ved hvor god servicen er. Jeg møder op og bliver taget imod af hende og ordner det sædvanlige med pengene og hvad der skal ske. Massagen hun udyder er okay, hun kunne godt ligge lidt flere kræfter i det, men sådan har jeg det bare, fordi jeg tit er ret spændt i kroppen, men igen: hendes massage er dejlig afslappende. Løbende i massagen kunne hun lige finde på at hilse på manden, helt uventet, så blodet løb derned med det samme. Man fik lidt B2B, hendes bryster føles dejlige på ryggen, bagefter bad hun mig om at vende mig om, hvor hun så smurte sig ind igen, og nussede sine bryster op og ned af manden. Det gik så hen og blev superfransk og man, hun gør det godt og tøver ikke, som om hun virkelig kan lide at gøre det. Godt med variant, tunge, sug, slik, kys og hun husker også nosserne. Jeg havde ikke været sammen med nogen længe, så jeg da jeg var tæt på at komme, måtte jeg stoppe hende og spørge om man måtte slikke hende, hvilket hun virkede helt glad for. Hun har en sød mis og helt glatbaret. Jeg beslutter så at vi skal bolle og jeg får kondom på og vi hygger os med fuld drøn på. Og dette er jeg mest fascineret af hende: (hurtigt fakt: jeg kysser sjældent med glædespiger, mest fordi jeg ikke gider betale ekstra, men selv dem der har det inkluderet har ikke rigtig lagt op til det, ellers har jeg ikke følt forbindelsen til dem) Men imens hun og jeg havde sex, så fik vi bare øjenkontakt og det følte helt naturligt at kysse med hende. Og det er altså rigtig intens kys, og ikke bare truntekys. Det ender med vi færdigggør det i doggy, og hun har fandeme den bedste røv, lige til at tage fat i og klaske i. Dagen efter kommer jeg igen, bestiller 45min og hun virker glad for jeg kom. Imens hun gjorde klar talte vi lidt sammen og da sengen var klar og vi begge var nøgne så krammede hun mig og kyssede mig. Massage igen, og teknisk set det samme som dag et, bare igen mere intenst og kærligt. Imens akten var igang, blev der kysset og nusset om hinandens kroppe, og da jeg så skulle til at gå, så vinkede hun mig over til sig, nøgen og fræk som hun er, så lagde hun armene om mig om kyssede mig helt intenst. En oplevelse jeg aldrig har prøvet før. Så jeg vil stærkt sige, at Olivia er den bedste glædespige jeg har været hos, og regner med at nå at se hende igen snart :) Hun er lige en pige, man vil ønske, man blev kærester med - så må nok hellere passe på, jeg ikke forelsker mig, haha... Hvis I besøger hende, så pas på hende og nyd hende :) Ungfyr1995 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 21. September, 2021 ungfyr1995 skrev, for 2 timer siden: Ungfyr1995 Tak for din fine anmeldelse. Er du faktisk født i 1995? Jeg spørger fordi jeg selv er født noget før og overvejer den variabels indflydelse på servicen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BUC2610 Skrevet 21. September, 2021 Den vil jeg gerne bakke op om. Er der nogle modne herrer født før 1995 som har fået en lignende service hos Olivia? Dejlig ser hun ud og kunne være bedste Thai-option i KBH lige pt. BUC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hitmann1234 363 Skrevet 21. September, 2021 @BUC2610 der er også Champagne: Champagne i høj klasse - Anmeldelser af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København - Eroguide.dk hun er vist i nogenlunde samme klasse har selv været der for et par år siden; godt sted og en god oplevelse en anden bruger anmeldte hende idag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungfyr1995 54 Skrevet 21. September, 2021 Advarsel skrev, for 2 timer siden: Tak for din fine anmeldelse. Er du faktisk født i 1995? Jeg spørger fordi jeg selv er født noget før og overvejer den variabels indflydelse på servicen. Ja jeg er født i 1995 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungfyr1995 54 Skrevet 21. September, 2021 (edited) Advarsel skrev, for 2 timer siden: Tak for din fine anmeldelse. Er du faktisk født i 1995? Jeg spørger fordi jeg selv er født noget før og overvejer den variabels indflydelse på servicen. Tror du at alderen vil have forskel? Redigeret 21. September, 2021 af ungfyr1995 Misforståelse af besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirK 202 Skrevet 21. September, 2021 (edited) Hmmmmm der er jeg så lige gået glip af en oplevelse, Havde faktisk planlagt at besøge det sted i går men valgte det fra da jeg havde læst nogle dårlige meldinger derfra her i forummet et sted??? valgte så Champagne i stedet, og det fortryder jeg ikke , lyder som noget i samme stil som du har prøvet.... Og jeps vi skal behandle dem godt uanset... Redigeret 21. September, 2021 af SirK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirK 202 Skrevet 21. September, 2021 (edited) ungfyr1995 skrev, for 5 timer siden: Redigeret 21. September, 2021 af SirK fejl redigering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungfyr1995 54 Skrevet 21. September, 2021 SirK skrev, for 1 time siden: Jeg ved hvor du kommer fra. Har prøvet en pige derfra der var kort sagt - røvsyg. Men Olivia er en skat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BUC2610 Skrevet 22. September, 2021 Er der andre som har været ude og hygge med Olivia?? Hører gerne også hvis du er +40/+50 - holder det høje serviceniveau:—)? BUC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BUC2610 Skrevet 23. September, 2021 (edited) Vil lige følge op på ts oplevelse. Jeg måtte også forbi Olivia til en halv times hygge. Chefen roder lidt rundt i priserne og lover måske mere end Olivia kan klare. Priser er over standard Thai-priser. Stedet er meget befærdet og vuggestue og skole er lige i baghaven. Men efter mørket vel ok. Møder Olivia og hun er virkelig hot! Lækre end på billederne og modsat andre Thaipiger på job er hun sexet klædt og sminke som på billederne. Ingen gammel morgenkåbe eller sutter her! Hvordan det er lykkedes det sted at lokke hende væk fra Dubai i 14 dage er en gåde. Fantastisk krop, fantastisk personlighed, humor, ærlighed og engelskkundskaber. Servicen var for mig til ug+. Mens vi var igang måtte vi lige aftale en pris på en Extra. Helt fair og betaling faldt bare bagefter. De lidenskabelige kys og kærlighedselskov som ts oplevelse var ikke noget jeg mødte. Men der er også lige +25 og lidt for meget far-mave, så fair nok at I unge også får lidt ekstra der:-) Hun bliver til 5/10. BUC Redigeret 23. September, 2021 af BUC2610 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg