Hop til indhold

Alma - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været på besøg hos denne flotte dame...Det er nok hendes billeder, men er (som sædvanligt) ca. 10 år gamle. 
Hun var super venlig og imødekommende, fin lejlighed, som hun vist deler med en anden (der var en anden i bad, mens jeg var der).

Jeg bestilte en 30 min. alm. tur med superfransk (1000kr.), og selvom jeg lige kom fra badet, gik hun igang med deres kolde (lorte)engangsservietter. SHIT det kan få enhver stiv pik til at krympe. Nå, men det blev da strunk igen. Hun suttede bare heller ikke ret godt, nærmest lidt for hårdt, så det var ikke specielt rart. 
Jeg fik hurtigt bedt hende om at sætte gummi på, og tog hende så bagfra. Det var faktisk ok, men fordi jeg ikke helt tændte på hende, holdt jeg mig ikke stiv ret længe.

Vi prøvede med mig på ryggen og hende ovenpå. Der gjorde hun et seriøst forsøg, men min interesse var ligesom væk. Så det endte med at hun gav mig HJ til jeg kom - og så kunne jeg endelig komme videre.

Skal man give karakter, må det blive:

Pigen/damen 6/10 - flot, men nok midt/sidst i 40'erne, vil jeg skyde på.

Stedet 9/10 - ligger ud til befærdet vej, men opgang er i en smøge, hvor man godt kan stå ubemærket. Døren siger selv, når den er åben (lidt sjovt)

Sexen 3/10 - hun var temmelig mekanisk, hvilket også var derfor jeg ikke tændte helt.

Der bliver ikke tale om nogen gentagelse her....

https://annoncelight.dk/showad/229360

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.