Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Øv, Øv.

Efter mit succesrige besøg et andet sted, var jeg igen, igen så ufornuftig at prøve noget nyt.

Valget faldt på Orchid Wellness, Østbrovej 6 i Glostrup. Blev modtaget af en ung, meget flot pige, som viste mig ind i et mindre lokale. Hun gav besked om, at der kom en pige om et øjeblik.

Ind trådte Nana.

http://www.massageguide.dk/profile_gall ... leID=13942

En kraftig pige omkring de 40. Hun fortalte senere, at hun er 43. Jeg bad om en gang oliemassage, gerne et par timer. Nana spurgte om jeg ikke ville have mere, hvilket jeg svarede meget henholdende på.

Massagen gik i gang. Mage til oliesjask har jeg sjældent oplevet. Det havde ikke noget at gøre med massage. Men hun havde fra starten fokus på de nedre dele. Efter ret kort tid skulle jeg vende mig om. Hun førte min hånd ned i skridtet på hende. Det viste sig, at hun var uden trusser. Så begyndte hun at komme med forskellige tilbud - helst sex, og samtidig gik hun nærmest i gang med at strippe.

I mellemtiden havde hun fået mig gejlet godt op, og da jeg var ret trængende, sagde jeg ja til samleje. Det var ikke så dårligt, og hun virkede ret tændt (ikke fake), efter jeg havde haft missen under kærlig behandling.

Bagefter var der mulighed for bad og lidt ekstra "massage". Efter sammenlagt 1½ time sluttede seancen, og den "søde" Nana forlangte 2000. Jeg havde jo bestilt 2 timer. Efter en større diskussion, gav jeg hende beløbet og begyndte at tage tøj på. Mens jeg var i gang med det, gav hun en tårevædende historie om en datter i Thailand, som var under uddannelse, og som have behov for mange penge fra hendes mor. Så jeg kunne godt give hende 500 ekstra.

Det fik hun naturligvis ikke. Var rigelig ærgerlig over de 2 spir, jeg havde sluppet. Men når ..... går fornuften fløjten.

Om jeg kommer igen? Nej, bestemt ikke. Stedet - eller måske kun Nana - var kun opsat på at sælge ekstra ydelser, til overpris.

Nu skal det vist ikke eksperimenteres mere. Holder mig til mine 2 favoritsteder, hvor jeg får en god service til en fornuftig pris.

Mons65

Skrevet

ØV, for en oplevelse.

Mange tak for advarslen. Nogen gange tænker det ene hoved mere end det andet, og så ryger fornuften, og desværre også de tjente penge.

Det kommer dine stamsteder nu til at nyde godt af, og de andre steder går glip af god tilbagevende forretning :-)

Skrevet

Hvor er dine (Mons65) stamsteder?

Jeg søger også et stamsted og er træt af useriøse steder.

Skrevet
  • Author

Jensen Skrev:

Hvor er dine (Mons65) stamsteder?

Jeg søger også et stamsted og er træt af useriøse steder.

God massage får jeg hos Katin på Jyllingevej

http://www.massageguide.dk/profile.asp? ... leID=17093

Hun er meget glad for at give prostatamassage.

Desuden www.asian-star.dk i Adelgade. Massagen i Smallegade er såmænd god nok, men lokalerne er meget små.

Begge steder kan man efter anmodning få et ganske godt HJ, men ikke andet.

Med hensyn til mit favoritsted, når det gælder lidt mere end HJ, vil jeg gerne holde det for mig selv, bl.a. for ikke at kompromittere pigen.

Mons65

Skrevet

Tak Mons65,

Jeg prøver Jyllingevej - tak for "henvisningen" :-)

Asian Star har jeg kontaktet for at spørge om der var mulighed for spabad og fik en "sviner" med hvilket sted jeg gik rundt og troede det var :-( så de kan sejle deres egen sø :-)

Takker for hjælpen.

Skrevet
  • Author

Asian Star er et af de pænere steder, og det er ikke alle pigerne, der giver HJ. Men til gengæld er det en formidabel massage.

Nu er det ikke klogt at spørge om "ekstra ydelser" i telefonen. Du vil ofte få et negativt svar eller telefonen bliver afbrudt. Årsagen er frygt for SKAT og andre myndigheder, som gerne vil snage.

Når man så kommer i klinikken, viser det sig, at man godt kan få forskellige former for ekstra. Det oplevede jeg for langt tid siden, hvor jeg ringede og spurgte, om det var muligt at få massage af nøgen pige, hvorefter telefonen blev afbrudt.

Jeg var imidlertid interesseret i stedet, ringede et par dage senere og bestilte tid. Efter et par indledende forhandlinger med pigen, var det muligt at få stort set alt, og til en rimelig pris. I tilgift en rimelig god massage. Hvor det er, vil jeg holde for mig selv.

Skrevet

Jeg er mest til at alle skriver hvad de tilbyder, ikke hvad et koster - men hvad de tilbyder, så sparer vi tiden på transporten hvis nu man regner med ydelser som ikke fremgår af prislisten.

Det er ok du holder dine stamsteder for dig selv.

Ved du om der kan bestilles spabad hos Katin på Jyllingevej? Grunden til at jeg spørger er fordi de ikke vil oplyse det til mig pr. telefon og at jeg helst vil undgå transporttiden derud hvis denne ydelse ikke tilbydes.

Skrevet

Det er ikke muligt at få hverken bad eller spabad hos Katin på Jyllingevej . Men du kan få en god massage og HJ

Skrevet

Det er ikke muligt at få hverken bad eller spabad hos Katin på Jyllingevej . Men du kan få en god massage og HJ

Takker for info

Skrevet

Øv, Øv.

Efter mit succesrige besøg et andet sted, var jeg igen, igen så ufornuftig at prøve noget nyt.

Valget faldt på Orchid Wellness, Østbrovej 6 i Glostrup. Blev modtaget af en ung, meget flot pige, som viste mig ind i et mindre lokale. Hun gav besked om, at der kom en pige om et øjeblik.

Ind trådte Nana.

http://www.massageguide.dk/profile_gall ... leID=13942

En kraftig pige omkring de 40. Hun fortalte senere, at hun er 43. Jeg bad om en gang oliemassage, gerne et par timer. Nana spurgte om jeg ikke ville have mere, hvilket jeg svarede meget henholdende på.

Massagen gik i gang. Mage til oliesjask har jeg sjældent oplevet. Det havde ikke noget at gøre med massage. Men hun havde fra starten fokus på de nedre dele. Efter ret kort tid skulle jeg vende mig om. Hun førte min hånd ned i skridtet på hende. Det viste sig, at hun var uden trusser. Så begyndte hun at komme med forskellige tilbud - helst sex, og samtidig gik hun nærmest i gang med at strippe.

I mellemtiden havde hun fået mig gejlet godt op, og da jeg var ret trængende, sagde jeg ja til samleje. Det var ikke så dårligt, og hun virkede ret tændt (ikke fake), efter jeg havde haft missen under kærlig behandling.

Bagefter var der mulighed for bad og lidt ekstra "massage". Efter sammenlagt 1½ time sluttede seancen, og den "søde" Nana forlangte 2000. Jeg havde jo bestilt 2 timer. Efter en større diskussion, gav jeg hende beløbet og begyndte at tage tøj på. Mens jeg var i gang med det, gav hun en tårevædende historie om en datter i Thailand, som var under uddannelse, og som have behov for mange penge fra hendes mor. Så jeg kunne godt give hende 500 ekstra.

Det fik hun naturligvis ikke. Var rigelig ærgerlig over de 2 spir, jeg havde sluppet. Men når ..... går fornuften fløjten.

Om jeg kommer igen? Nej, bestemt ikke. Stedet - eller måske kun Nana - var kun opsat på at sælge ekstra ydelser, til overpris.

Nu skal det vist ikke eksperimenteres mere. Holder mig til mine 2 favoritsteder, hvor jeg får en god service til en fornuftig pris.

Mons65

Jeg fik god massage af ejeren Bee forleden. Det synes jeg egentlig, hun var ganske god til og og ikke overvæltet i olie og god afvaskning bagefter. En lille spiller blev det da også til. Hun tilbød også een af de andre piger, hvis jeg var til een af disse og jeg ville have den helt store tur, men det havde jeg nu ikke behov for :roll:

Skrevet
  • Author

Jeg vil gerne præcisere, at jeg ikke har erfaring med andre piger hos Orchid Welness, som nu har ændret navn til Orchid Thaimassage.

Min anmeldelse går udelukkende på Nana.

Vil lige tilføje, at lokale og omgivelser var pæne og rene.

Mons65

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.