Hop til indhold
Vestjyde

Vejle i morgen onsdag.

Recommended Posts

Hej.

Hvor skal jeg gå hen, hvis jeg ønsker en god massage med mulighed for ekstra.

Massagedelen skal være god og seriøs, ikke bare olie på kroppen og hænder der ikke tager fat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny bruger
Vestjyde skrev, for 50 minutter siden:

Hej.

Hvor skal jeg gå hen, hvis jeg ønsker en god massage med mulighed for ekstra.

Massagedelen skal være god og seriøs, ikke bare olie på kroppen og hænder der ikke tager fat.

https://annoncelight.dk/showad/180126

Hun kunne være et godt valg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, det var så ingen succes.

Havde ikke mulighed for at booke tid, da jeg ikke vidste helt hvornår jeg ville være i Vejle.

Ringede på døren, den gik op og der var hun så, spurgte på dansk “har du booket tid” og inden jeg fik svaret også på engelsk, og så blev døren ellers smækket i igen, mærkeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestjyde skrev, for 18 timer siden:

Nå, det var så ingen succes.

Havde ikke mulighed for at booke tid, da jeg ikke vidste helt hvornår jeg ville være i Vejle.

Ringede på døren, den gik op og der var hun så, spurgte på dansk “har du booket tid” og inden jeg fik svaret også på engelsk, og så blev døren ellers smækket i igen, mærkeligt.

Det lyder slet ikke som Kayly, var det kvinden med mange tatoveringer på fotos i annoncen ?

Har besøgt hende i årevis og normalt et sikkert valg for en god oplevelse. Hun plejer allerede at snave mig i gulvet lige indenfor hoveddøren. Jeg ser håbløst almindelig ud, med for højt BMI og gammel dåbsattest :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...