Hop til indhold
Manica

Mimi. Thaimodellerne Rosenlundsgade 9 Aalborg Tlf 52671955

Recommended Posts

Mimi. Thaimodellerne Rosenlundsgade 9 Aalborg . Tlf 52671955.

For ca 1 mdr siden, det var dog i Hvam – og ikke i Aalborg :

Krogsgårdsvej 20 Hvam 8620 Kjellerup .

Min gode ven fra Polen syntes jeg trængte til noget thai. Jeg var ikke helt enig, men en dag ringede han, og spurgte om jeg ville med i Lidl – jeg svarede som altid JA, da jeg ikke har bil, er det en stor hjælp.

Da vi havde handlet, kørte han en anden vej hjemad. Vi endte i Hvam. Hvad skal vi her :o ? spurgte jeg. Vi skal have thai!, heldigvis var de vidst ikke hjemme, så vi kørte igen. Da vi kom hjem, sagde han: ”tag en lur, jeg kommer efter dig kl 21:00 og jeg betaler, så du kan ikke sige Nej.”

Kl 21:00 kørte vi mod Hvam. Var skide nervøs :mrgreen: , havde KUN prøvet en glædespige EN gang tidligere, men denne gang var gratis for mig – det gjorde det lidt lettere at overtale mig :twisted:

Da vi ankom, ringede vi på døren, og en en pige ved navn Joy åbnede døren. Hej skat, sagde hun til min ven, længe siden... Har du en ny med i dag?, han ser lidt skræmt ud, men kom ind.

Vi satte os i sofaen og en anden pige kom ind, det viste sig at være Mimi, en hot MILF med en slank krop, langt hår og gode vel-siddende bryster. Daaaamn jeg var klar! 8-) Min kammerat kunne godt se på mig, at HUN var optaget :lol:

”Vil I have noget at drikke?” , ja tak svarede vi. Mimi, kan du tage dig godt af min ven, det er hans første gang med en fra et andet land, og jeg betaler gildet . Mimi smilede, og tog om mig.

Pludselig kom der en lille små-kraftig mand ind, det var ejeren af huset, han var enormt flink og havde meget humor, så det var fedt, vi snakkede ca 10 minutter, før han skulle afsted på arbejde. Men drik I bare de øl I kan, sagde han på vej ud af døren.

Huset er gammelt, og trænger til en kærlig hånd, men det er absolut det mest sjove, og gæstfri sted man kan forestille sig. Så her er pigerne ikke eneste grund til at besøge netop dette sted.

Efter vi havde drukket et par øl, spurgte Mimi ”Vil I med os i kælderen?”. Vi kom ned til et stort rum med en stor seng, massage bænk, samt lille sofa. Pigerne satte noget musik på, hentede øl og Jack Daniel's, det var nærmest en lille fest.

Vi dansede og drak, for satan det var fedt.. Det meste af en time senere, spurgte en af pigerne: ”skal vi alle gøre det sammen, eller skal vi tage et rum mere i brug?” Lille-mand var IKKE begejstret for tanken. :cry: Den bryder sig ikke om frit udsyn til andre ”lille-mænd”. Eller konkurrence fra dem. Den er nemlig ikke sikker på, at den er bedre end andre, men JEG er overbevist om, at den er den mest grådige! I frygt for at den ville gå i langvarig strejke - skyndte jeg mig at svare ”et rum mere tak!” :roll:

I det andet værelse, dansede vi lidt, imens tog hun langsomt og forførende sit tøj af. :shock:

UUUHA jeg var blevet liderlig, da jeg så hendes krop, den ligner en der er 19, hendes ansigt måske 32, ikke dårlig!, røven ville få mange 16 årige til at blive jaloux. 8-)

Så gav hun mig super-fransk som hun er god til, lidt efter tog jeg Mimi i flere stillinger, og til sidst i doggystyle (det er ALTID den sidste stilling for mig – for jeg KAN SLET IKKE undgå at komme når jeg tager dem i doggystyle :twisted: )! Waooouuuu!! en guddommelig røv - 100 gange mere fantastisk end man kunne ønske sigt. ”Mere, mere” sagde hun, nej svarede jeg, skulle måske have drukket 2-3 øl mindre - men det var alligevel fedt. ”Massage?”, ja tak!

Og det var skønt, bagefter gik vi bad og op til de andre.

Min kammerat: ”Vi har været heroppe i over en time... Hvad har du lavet så længe? – har du bygget en seng først? (Vi arbejder begge på en møbelfabrik, så min kammerat ved, at jeg ikke blot er doven, men også meget langsom). ”Svarede” ved at give Mimi et klap i røven.

Vi sludrede måske en time mere før vi kørte hjem. På vej hjem, spurgte min kammerat ”Var det godt, dit dyr?” Ja! det var fucking nice!. Spurgte til hvor meget han var kommet af med. Han fortalte han ofte besøgte stedet, og Joy havde givet ham en god pris, fordi de også havde haft det sjovt.

Vi var hjemme ca kl 2 - så 1500 for ca 4 timers hygge, alt hvad vi kunne drikke, super sex samt massage, var en meget fair pris.

3 dage senere, havde vi lusket os afsted igen... Vi ringede på døren, og Joy åbnede.

Den aften var den venlige mand hjemme, han havde besøg af 2 af hans gode venner, de var godt beduggede. Velkommen til festen sagde han venligt. Ca 1 time og nogle øl efter, gik vi et smut i kælderen. Den aften var der 3 piger på vagt, fordi Mimi om en uge skulle starte i Aalborg. Tog Mimi igen, og mindst samme gode oplevelse som sidst, efter en time kom jeg op.

Den rare mand kalder jeg for B. B sagde: ”Du trænger til en energi drik - og han stak mig to red bull.” Det hjalp!, vi hyggede os... Ca 45 minutter, ringede det på døren - ”hvad satan!” sagde jeg. Det var 2 af mine venner, det var hyggeligt.

Jeg skyndte mig at sige at Mimi og jeg skulle have en tur til. Så slupperterne gik i kælderen med de to andre piger. En halv times tid efter kom de op igen.

Så gik mig og Mimi ned. Kan KUN sige hun er en sand mester til at ride, fantastisk kvinde. Da vi var færdige, gik vi op og festede videre med de andre.

Inden vi tog hjem aftalte vi en ny tid, næste dag, kl 19:00 det var jo sidste chance med Mimi inden hun tog til Aalborg.

Da vi kom blev vi modtaget af Mimi, Joy, samt B og en af hans venner. B spurgte om vi ville have en øl, og måske grille med os?, Ja tak svarede vi – for det var faktisk ikke blot lille mand der var sulten. Vi gik ud i haven og satte os, og Mimi tændte op i grillen.

B er en af de rareste, og mest gæstfri personer jeg har mødt, og havde kun set ham 3 gange. Han har han en sindsyg god humor.

Der manglede intet, der var mad og drikke til mindst 20 personer, flere slags pølser, kylling, hot wings, godt blandet salat og brød. B konstarede at jeg jo æder, som jeg knepper. HURTIGT men alligevel MEGET længe. :oops:

B drillede sin ven, - han sagde til os, jeg tror han har prøvet snart ALLE de kvinder, der har været her... Han mangler bare hunden! Har lagt mærke til den skynder sig at sætte sig ned, hver gang den ser ham. ”Så du HAR måske været der?” Vennen kiggede flov ned i jorden, og hunden kiggede væk – som om den tænkte : ”hvorfor giver du ham nu ideen?”.

Da vi havde spist, gik vi en tur i kælderen. Hvis man kan lide en super hot slank MILF med gode bryster og smukt langt sort hår, SÅ TAG TIL AALBORG NU! I vil aldrig fortryde, hendes røv er en af de smukkeste jeg overhovedet har set, og har trods alt set en del. Der er meget lidt jeg synes er mere interessant end røve. Så jeg checker ALLE ud :oops:

Da vi kom op, så vi billeder fra Thailand. Hun taler ikke så godt engelsk, men er en pragtfuld kvinde.

Efter halvanden time, sagde B ”Skal du have 2 ture i dag igen?” Så er du den første herude der har taget to ture pr gang, to dage i træk”, grinede han. Selvfølgelig! svarede jeg, og tænkte ”jeg er en MANIAC!!”

Det skulle også have været mit ”navn” herinde på eroguide. Men jeg var så beruset af liderlighed, da jeg oprettede mig, at jeg fik skrevet MANICA i stedet. :mrgreen::oops::roll:

B: ”Stor respekt! Ville ønske jeg havde den samme gejst og viljestyrke.” Jeg svarede stolt - ”Ja det kræver en del selvdiciplin at nøjes med 2 gange i stedet for 3.”

Da Mimi og jeg var færdige med anden runde, spurgte jeg min kammerat om han ikke skulle have en tur mere. Han er jo trods alt 15 år yngre end jeg... Men han synes han havde fået hvad han skulle have i aften.

En time efter tog vi pænt afsked med dem, og kørte hjem. I bilen grinede vi. En noget speciel aften, grill-fest med glædespiger, - det er vildt! En super hyggelig aften – som om vi alle var gamle venner. Og ikke bare et par sexhungrede galninge på bordel :twisted:

Karakter.

Mimi : 8

Men tager man hele oplevelsen med. : 10+

Det er ikke sidste gang jeg kommer til Hvam.

Manica

Man skal aldrig sige nej til thai.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super god beskrivelse.

Men skal man forstå det sådan at Mimi ikke er i Hvam mere

Hej,

Ja! Præcis - hun var i Hvam dengang - men dagen efter skulle hun til Aalborg - her er link til "info side" hvor hun er nu:

http://massage.side6.dk/4058

God fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Manica.

Har lige læst din "sørøver-historie", men den har jeg lidt svært ved at forstå. For da jeg besøgte stedet, altså ikke i Rosenlundsgade, måtte jeg slippe det samme for lidt over en time, som I holdt "hele festen" for. Utroligt og uforståeligt, men interessant læsning...... :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Manica.

Har lige læst din "sørøver-historie", men den har jeg lidt svært ved at forstå. For da jeg besøgte stedet, altså ikke i Rosenlundsgade, måtte jeg slippe det samme for lidt over en time, som I holdt "hele festen" for. Utroligt og uforståeligt, men interessant læsning...... :lol::lol:

Nu havde jeg (desværre) ikke sex med hende under hele besøget ;) Men prisen var sgu god! Men min kammerat er virkelig seriøs stamkunde derude gennem de sidste par år, og han er en god forhandler (=nogen kalder ham endda lidt nærig.) Jeg skal indrømme at jeg ikke tror mine forhandler evner ville række til lige så gode deals. Men thai stederne er vidst generelt lette at forhandle med, specielt hvis man kommer der ofte.

Fortsat god arbejdslyst :-) Det er verdens sjoveste hobby vi har med de der glædespigebesøg :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

slap af en god og sjov anmeldelse........

normalt gider jeg ikke læse de lange anmeldelse, men den her fangede mig sku.

Tak chief :-) Altid dejligt at høre noget positivt!

Hav en god aften - og må fremtiden bringe dig mange gode bordel besøg.

Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak chief :-) Altid dejligt at høre noget positivt!

Hav en god aften - og må fremtiden bringe dig mange gode bordel besøg.

Manica

også her tak for en god og velskrevet anmeldelse. vil sgu gerne med dig og

din kammerat på næste eventyr

mvh

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgeligt at du ikke havde skrevet Krogsgårdsvej 20, Hvam i overskriften - så havde jeg læst med fra starten, da jeg også af og frekventerer stedet :D - måske kunne du skrive en ny overskrift med den korrekte adresse - og så kopiere hele teksten ind - eller bede administrator om at ændre overskiften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...