Pigeglad 322 Skrevet 20. September, 2021 Jeg synes, der lige nu er lidt langt mellem troværdige annoncer for unge nipsede piger, der tilbyder ”sweet girlfriend”-oplevelser. Jeg havde forgæves spejdet efter brødre, der kunne bekræfte Xandras / Sandras annonce. Efter et besøg hos Sandra i går aftes kan jeg nu bekræfte, at jeg oplevede, at fotos og beskrivelse er 100 % troværdige. Sandra ser ud fuldstændig som på fotos, også med brillerne, der åbenbart er en naturlig del af hendes personlighed. De generer ikke mig, men bidrager vel lidt til billedet af en begavet og afklaret studine. Sandra ser særlig godt ud, når hun smiler til én, og det sker ofte, når man behandler hende med respekt og siger søde ting til hende, - helt normalt pigeligt . Øjnene er brune og varme som normalt i hendes del af Europa. Hendes krop er fin og harmonisk, og måske er hun ”tall” i sit hjemland, men nok ikke helt efter nordisk standard. Jeg oplevede, at hun gør sig umage for at gøre det godt og naturligt, i mit tilfælde også med gavmilde tungekys, sådan som jeg også havde betalt for. Sandra siger ikke naturligt så mange ord; men hun er på alle måder imødekommende og til stede. Hendes talte engelsk var nu ret godt; - jeg var ellers lidt nervøs ved sproget forud, fordi hendes svar på sms var næsten uden ord. Min oplevelse var bestemt til den gode side; selv om jeg ikke vil sammenligne med de kendte store GFE-favoritter. Praktisk: Afsæt god tid til at finde parkering!! Hun sender vejnavn og husnummer ved bestilling, men jeg manglede etagen. Det var 4. sal øverst oppe, da jeg besøgte hende. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 21. September, 2021 Pigeglad skrev, for 6 timer siden: Praktisk: Afsæt god tid til at finde parkering!! Hun sender vejnavn og husnummer ved bestilling, men jeg manglede etagen. Det var 4. sal øverst oppe, da jeg besøgte hende. Hint. Hvis hun ikke skriver det, så skal du måske heller ikke gøre det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BUC2610 Skrevet 28. September, 2021 Nogen som har besøgt hende sidste uges tid? Prøver forgæves at komme i dialog med hende?!? BUC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg