Hop til indhold

Mia luxus massage

Featured Replies

Skrevet

Desværre, hun har været fraværende et godt stykke tid nu.... :-( 

• 1 month later...
Skrevet

Så var mia igen aktiv og jeg har været der et pr gange. Og det har været godt. 
hvade tænkt jeg skulle prøve hende b2b Tantra massage i dag og jeg glædede mig meget.

jeg aftaler først kl 16.00 med hende.

så skriver hun 15:50 would be better. 
jeg skriver great see you - det gør hun også 

Jeg storker afsted for at nå det :) fordi jeg glæder mig. 
da jeg kommer frem har jeg så fået en sms hvor der stå 15:55 please - fint nok. Jeg skriver 

great no problem text me when you are ready 

16:00 skriver jeg are you ready - det er hundekoldt :) 16:02 cykler jeg

16:06 får jeg en sms yes i am ready 

jeg skriver jeg desværre er kørt - hun skriver please come :) 

jeg tænker ok fedt jeg vende om.

så kommer jeg til døren 

men anden pige som jeg engang besøgte der var “virkeligt dårlig til massage” åbnede døren. 
Jeg smiler sødt til hende og siger jeg er her for at besøge Mia 

hun svare no honny mia is not here today. 

for satan hvor er det bare mega irriterende at der ikke er styr på det med annoncen og Mia låner sin telefon til en der ikke er hende og som ikke gør det klart når man skriver “hej mia” - så skal svaret være jeg er ikke mia men du må gerne besøge mig, 

jeg vendte naturligvis om i døren. 
så skrev jeg til hende at de altså skulle få styr på det der. Og så skrev hun

jessus i am just the Friday replacement. Relax 

Det var sgu lidt nederen :)) 

men mia er en skøn kvinde

Men hendes afløser er en snydetamp der lukrerer på folk tager chancen at hun er god når de er i døren og venter på mia. 

øv mand 

Skrevet
Anders-and skrev, den 5.11.2021 at 17:10:

Så var mia igen aktiv og jeg har været der et pr gange. Og det har været godt. 
hvade tænkt jeg skulle prøve hende b2b Tantra massage i dag og jeg glædede mig meget.

jeg aftaler først kl 16.00 med hende.

så skriver hun 15:50 would be better. 
jeg skriver great see you - det gør hun også 

Jeg storker afsted for at nå det :) fordi jeg glæder mig. 
da jeg kommer frem har jeg så fået en sms hvor der stå 15:55 please - fint nok. Jeg skriver 

great no problem text me when you are ready 

16:00 skriver jeg are you ready - det er hundekoldt :) 16:02 cykler jeg

16:06 får jeg en sms yes i am ready 

jeg skriver jeg desværre er kørt - hun skriver please come :) 

jeg tænker ok fedt jeg vende om.

så kommer jeg til døren 

men anden pige som jeg engang besøgte der var “virkeligt dårlig til massage” åbnede døren. 
Jeg smiler sødt til hende og siger jeg er her for at besøge Mia 

hun svare no honny mia is not here today. 

for satan hvor er det bare mega irriterende at der ikke er styr på det med annoncen og Mia låner sin telefon til en der ikke er hende og som ikke gør det klart når man skriver “hej mia” - så skal svaret være jeg er ikke mia men du må gerne besøge mig, 

jeg vendte naturligvis om i døren. 
så skrev jeg til hende at de altså skulle få styr på det der. Og så skrev hun

jessus i am just the Friday replacement. Relax 

Det var sgu lidt nederen :)) 

men mia er en skøn kvinde

Men hendes afløser er en snydetamp der lukrerer på folk tager chancen at hun er god når de er i døren og venter på mia. 

øv mand 

Hmmm...Mia taler dansk og skriver oå dansk, så hvis det var på engelsk, kan du ikke have kommunikeret med Mia.

Men enig i, at det da frustrerende hvis hun låner sin tlf ud til andre, det duer da ikke.

Jeg har nu aldrig selv haft problemer med at få fat i hende.

Skrevet
Thomsen skrev, for 17 timer siden:

Hmmm...Mia taler dansk og skriver oå dansk, så hvis det var på engelsk, kan du ikke have kommunikeret med Mia.

Men enig i, at det da frustrerende hvis hun låner sin tlf ud til andre, det duer da ikke.

Jeg har nu aldrig selv haft problemer med at få fat i hende.

Det er et kendt problem som var væk et stykke tid. Hvis man skriver hej mia og får noget tilbage der ikke er fra mia så skal det bare stå det er en afløser. Slut prut. Alt andet er bare mega nederen. Jeg håber for mia at hun får det stoppet, 

hun er rigtigt skøn. Men jeg har prøvet to gange at møde en anden i døren, og det ved jeg st jeg ikke er alene om desværre 

Skrevet
Anders-and skrev, den 12.11.2021 at 12:59:

Det er et kendt problem som var væk et stykke tid. Hvis man skriver hej mia og får noget tilbage der ikke er fra mia så skal det bare stå det er en afløser. Slut prut. Alt andet er bare mega nederen. Jeg håber for mia at hun får det stoppet, 

hun er rigtigt skøn. Men jeg har prøvet to gange at møde en anden i døren, og det ved jeg st jeg ikke er alene om desværre 

Jeg har hørt om det problem, men må sige, at jeg ikke selv har oplevet det. Jeg har altid haft direkte kontakt til Mia, og har kun mødt hende, når det var aftalt.

Skrevet
Thomsen skrev, for 9 timer siden:

Jeg har hørt om det problem, men må sige, at jeg ikke selv har oplevet det. Jeg har altid haft direkte kontakt til Mia, og har kun mødt hende, når det var aftalt.

Sådan bør det også være. Det andet er en skandale. Helt uhørt 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.