Hop til indhold

GENTLE CLAIRE FIRST time in Kolding!!

Featured Replies

Skrevet
Mads73 skrev, 1 time siden:

Er der nogle der har været forbi denne skønhed. 

https://annoncelight.dk/showad/326722

Hvorfra ved du det er en Skønhed, bortset fra billeder?

Skrevet
Mads73 skrev, for 2 timer siden:

Er der nogle der har været forbi denne skønhed. 

https://annoncelight.dk/showad/326722

book en tid hos hende, men husk at skride hvis det er FAKE, træls og book og lillehjernen tager over :ph34r:

Skrevet

Altså -  hvis billederne holder, så er hun da nok noget af det smukkeste jeg har set.  F.eks. er billede 16 da helt fantastisk. Smuk og velskabt - osse så'n nedover.

Om de holder ved jeg ikke, jeg har ikke forstand på at spille billedlotteri og find to ens på nettet, så det må andre klare.

Men måske, hun virker da ærlig. Noget af det første hun skriver i annoncen er,  at hun har været 28 år, men kroppen er stadig ung - den ærlighed kunne mange lære noget af.

Ellers forfattet i et ganske forståeligt engelsk, hvor end i verdenen hun så er dumpet ned fra.

Skrevet

Hvis jeg skal bedømme teksten , så hunner en del af den baltiske gruppe . De plejer at have ægte bilder , med gode piger . Lidt pyntet 

men service er ok . De er lidt kikset i deres mode af drive foratning . Men progressiv . 

Skrevet

Hun vil have selfies for at man kan få en aftale med hende. “For her own safety”. Jeg sagde pænt; “No thanks” … 

Lidt ærgerligt, for jeg ville nu godt have mødt hende. Men sq ikke hvis jeg skal sende billeder af mig selv til hende!

Skrevet
  • Author

Det er hende man møder, og hende som er på billederne med det kønne ansigt. Sød pige der ved hvordan man fejer benene fik under en gammel mand som mig. 

Rigtig hun vil have et billede så nu har jeg også et af hende. :P

Mere om dette når jeg får tid til et skrev. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.