Hop til indhold
Jenspikkemand

Prof intim voks til mand

Recommended Posts

Hej med jer!

Jeg har længe overvejet at prøve en intim voks behandling.. Men er sådan lidt i tvivl om hvordan og hvorledes. 

Så jeg ville høre om der er nogen mænd herinde der har prøvet det og vil fortælle om oplevelsen? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Jenspikkemand skrev, for 6 minutter siden:

Hej med jer!

Jeg har længe overvejet at prøve en intim voks behandling.. Men er sådan lidt i tvivl om hvordan og hvorledes. 

Så jeg ville høre om der er nogen mænd herinde der har prøvet det og vil fortælle om oplevelsen? :)

får vokset numsen med jævne mellemrum... føles fint - bagefter :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 2 minutter siden:

får vokset numsen med jævne mellemrum... føles fint - bagefter :-)

Men hvad med fronten så at sige? Er det noget du har prøvet og hvis ja, tilbyder de fleste det og gør det meget meget ondt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jenspikkemand skrev, for 1 time siden:

Hej med jer!

Jeg bliver vokset regelmæssigt. Jeg synes ikke det gør voldsomt ondt men det er meget individuelt. Der er jo stor forskel på folks smertetærskel og så er der stor forskel på hårvæksten fra person til person. Har man meget kraftige hårsække så kan det godt gøre ondt og komme til at bløde og i værste fald så vil det ikke være en gangbar løsning at blive vokset, men for langt de fleste så er det ikke et problem. Det bliver også nemmere og mindre smertefuldt med tiden hvis man vedligeholder det. Det er de første par gange det er værst. 
Holdbarheden af en behandling kan også variere en del fra person til person. Oftest så vil det dog typisk holde 4-6 uger før man skal have en behandling igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Jeg bliver vokset regelmæssigt. Jeg synes ikke det gør voldsomt ondt men det er meget individuelt. Der er jo stor forskel på folks smertetærskel og så er der stor forskel på hårvæksten fra person til person. Har man meget kraftige hårsække så kan det godt gøre ondt og komme til at bløde og i værste fald så vil det ikke være en gangbar løsning at blive vokset, men for langt de fleste så er det ikke et problem. Det bliver også nemmere og mindre smertefuldt med tiden hvis man vedligeholder det. Det er de første par gange det er værst. 
Holdbarheden af en behandling kan også variere en del fra person til person. Oftest så vil det dog typisk holde 4-6 uger før man skal have en behandling igen. 

Det giver mening at det er individuelt. 

Er det sådan "akavet" stemning når man får den slags gjort og skal man selv deltage aktivt i at holde ved osv? 

Og jeg forestiller mig at man ret hurtigt risikere en dolk i sådan an situation? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jenspikkemand skrev, for 1 minut siden:

Det giver mening at det er individuelt. 

Er det sådan "akavet" stemning når man får den slags gjort og skal man selv deltage aktivt i at holde ved osv? 

Og jeg forestiller mig at man ret hurtigt risikere en dolk i sådan an situation? 

Nej, ikke medmindre man selv skaber den ved at være lidt for lummer ...
Det eneste jeg selv skal hjælpe til med er når jeg bliver vokset mellem ballerne. Der ligger jeg på siden og skal selv lige løfte op i den øverste balle så hun kan komme til. 
Jeg er blevet vokset i over 10 år og jeg har aldrig haft dolk på eller bare antydningen af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 13 minutter siden:

Nej, ikke medmindre man selv skaber den ved at være lidt for lummer ...
Det eneste jeg selv skal hjælpe til med er når jeg bliver vokset mellem ballerne. Der ligger jeg på siden og skal selv lige løfte op i den øverste balle så hun kan komme til. 
Jeg er blevet vokset i over 10 år og jeg har aldrig haft dolk på eller bare antydningen af det.

Måske et long shot, men kan du anbefale et sted nær Horsens/vejle? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wasted Youth skrev, for 7 minutter siden:

Forstår ikke hvad fordelen ved voksbehandling skulle være frem for alm. intimbarbering

Brug pengene på et par søde GP'er i stedet;)

Jamen fordelen skulle jo være at at det holder længe, så vidt jeg kan læse mig frem til i hvert fald 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er selvfølgelig rigtigt men til gengæld skal man lade hårene vokse en 0,5 - 1cm ud før de kan vokses på ny. Med intimbarbering kan du have glatte løg hele tiden :mrgreen:

Desuden kan man gøre det selv under bruseren på 2 min til ingen penge

Redigeret af Wasted Youth
Rette stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wasted Youth skrev, for 6 timer siden:

Forstår ikke hvad fordelen ved voksbehandling skulle være frem for alm. intimbarbering

Brug pengene på et par søde GP'er i stedet;)

Man undgår skægpest og snitsår fra skraberen ... jeg har også langt flere problemer med indgroede hår ved barbering i forhold til når jeg bliver vokset.

Jenspikkemand skrev, for 7 timer siden:

Måske et long shot, men kan du anbefale et sted nær Horsens/vejle? 

Der er Malia i Kolding. Jeg ved at de også vokser mænd. Det er langt fra alle steder der gør det. 

Voksbehandling, massage og luksusbehandlinger under ét tag | Klinik i Kolding (malia-klinik.dk)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...