Hop til indhold
denventende

Lübeck - Thai massage + ekstra

Recommended Posts

Hej

Jeg kan se via Google at der er mange thai steder i den indre by. Jeg søger massage + ekstra, gerne mere end HJ, det som vi i DK kalder for FP.

Er der nogen af jer som for nyligt har været i Lübeck og har friske erfaringer.

Jeg ved godt at nogle skriver at de ikke tilbyder seksuelle ydelser, men gør det alligevel. Så hvis der en nogen som har en konkret oplevelse vil jeg gerne høre fra jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så nærmer datoen hvor Lübeck skal besøges. Ankommer torsdag eftermiddag sammen med fruen, hvor vi skal nyde 5 dages ophold i byen, endnu en gang.

Jeg forventer at der vil blive mulighed for "alene tid" med mulighed for 1 - 2 besøg. Overvejer en Thai klinik, men har svært ved at finde nogle thai stedet hvor det åbenlyst tilbydes mere end massage. Har set på Kanda, Warendorpstraße 36, 23554 Lübeck (har ikke hjemmeside) som jeg lige vil tage en tur forbi, da vi bor ikke så langt derfra.

Men på Sexnord.de og på Ladies.de samt på Kaufmich.de er der en del dejlige kvinder, så håber at det lykkes at få kontakt med en der. Har snakket med et par kvinder og forhørt mig om mulighederne, så det forventer jeg nok skal lykkes.

Jeg kommer med en opdatering.

Hvis der er nogle af jer som har friske erfaringer fra Lübeck hører jeg gerne, jeg kører på torsdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
denventende skrev, den 11.10.2021 at 10:10:

Så nærmer datoen hvor Lübeck skal besøges. Ankommer torsdag eftermiddag sammen med fruen, hvor vi skal nyde 5 dages ophold i byen, endnu en gang.

Jeg forventer at der vil blive mulighed for "alene tid" med mulighed for 1 - 2 besøg. Overvejer en Thai klinik, men har svært ved at finde nogle thai stedet hvor det åbenlyst tilbydes mere end massage. Har set på Kanda, Warendorpstraße 36, 23554 Lübeck (har ikke hjemmeside) som jeg lige vil tage en tur forbi, da vi bor ikke så langt derfra.

Men på Sexnord.de og på Ladies.de samt på Kaufmich.de er der en del dejlige kvinder, så håber at det lykkes at få kontakt med en der. Har snakket med et par kvinder og forhørt mig om mulighederne, så det forventer jeg nok skal lykkes.

Jeg kommer med en opdatering.

Hvis der er nogle af jer som har friske erfaringer fra Lübeck hører jeg gerne, jeg kører på torsdag.

Fandt du noget i Lübeck?

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...