Guest Jan137 Skrevet 20. September, 2021 Nogen der har været sammen med hende her? Og er det kbh i baggrunden? (billede 9) Denise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herlev2730 50 Skrevet 20. September, 2021 Det er overfor Islandsbrygge - Amager. Jeg tænker Marriot hotel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 726 Skrevet 20. September, 2021 Herlev2730 skrev, for 5 timer siden: Det er overfor Islandsbrygge - Amager. Jeg tænker Marriot hotel Enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 491 Skrevet 20. September, 2021 Herlev2730 skrev, for 6 timer siden: Det er overfor Islandsbrygge - Amager. Jeg tænker Marriot hotel Der er sgu da snart flere ejendomsmæglere her end liderkarle er der ingen der har besøgt damen? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jan137 Skrevet 20. September, 2021 Har skrevet til hende på SMS og Whatsapp..Men hun svare ikke, og tror jeg er blevet blokeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herlev2730 50 Skrevet 20. September, 2021 Hr_T skrev, for 5 timer siden: Der er sgu da snart flere ejendomsmæglere her end liderkarle er der ingen der har besøgt damen? Man kan da sagtens være egendomsmægler samt liderkarl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg