Hop til indhold

CHABA, Århus

Featured Replies

Skrevet

Hej - så er jeg her igen.

Er næsten lige kommet hjem efter et besøg på CHABA.

Blev lukket ind af en umiddelbar skøn yngre kvinde, som præsenterede sig som Cartoon (som i Cartoon Network). Hun fortalte, at hun var 26 år og arbejder på stedet hver dag.

Cartoon er ikke åleslank, men har lidt former og små skønne bryster :) .

Indledningsvis ville hun kun yde HJ, men vi blev enige om fuld pakke til 1.000 med kondom. Jeg fandt ikke ud af, om der også ydes fuld pakke uden???

God og lidt hård massage på ryggen, med ikke helt tilfældige strejf af min, så små voksende lille mand, da de blev gentaget. :D

"Turn around", og det gjorde jeg så. Lidt massage på forsiden også. På med kondomet og så et lidt svagt ligegyldigt BJ. Hun var ikke meget for at sidde og ride, men vi nåede vistnok de fleste stillinger og afsluttede med et godt HJ, inden hun gik i bad og jeg fik en cola. Blev ikke tilbudt bad.. :?

Jeg tror nok, jeg må besøge hende igen ;);) .

Der var også en anden pige, Ploy, på stedet. Hun virkede lidt mere fyldig, men havde et kønt ansigt. Hun må sikkert også belægges en dag.

Ærgerligt nok :? , at der kun er et enkelt OK sted i Aalborg (tidligere beskrevet fort et par dage siden) og Nordjylland i det hele taget, og priserne er også højere end i Århus, men det passer nogenlunde med benzinen til turen.

Har nogen et anbefalelsesværdigt sted med fuld pakke i det nordlige, så meddel det gerne :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Hejsa.

Besøgte Chaba, på Chr. Kiers Plads, her i eftermiddags.

Blev betjent af Cartoon (eller hvad det nu var hun sagde). 45 min. massage.

Hun er er rigtig sød, ung pige, en smule buttet, men fordelt rigtigt fint på hende.

Hun startede næsten straks med at sætte en finger på mellemkødet, og spurgte om jeg ville andet end massage. JA tak, Ok "only hands", sagde hun. Ja fint nok, tak.

Nævnte, at jeg gerne ville have hun pillede lidt ved baghullet, så det fik lige en lille tur. Slet ikke så meget som ved Georg ved Ninna. :?:

God til at gejle op ved nosserne,uden det var overdrevet. Gav fin rigtig massage, og hun begyndte at snakke lidt om hvor jeg boede og om jeg var single havde børn osv ???

Efterhånden blev det mere afslappet og jeg skulle vende mig om. Lillemanden blev straks nusset og hun så meget kærligt på den. Slikkede sig om munden, og spurgte om jeg ville lidt mere, hvis jeg havde penge nok? :) Yes, what about blowjobs?. Det var OK for 800 spir i alt. Nej tak vil blive ved HJ, 600 kr.

Hun gav sig god tid, var super til det, og jeg kom i pæne sprøjt.

Fik yderligere massage på fronten, og spurgte om jeg ville "one more time" ? Sagde jeg nok ikke kunne, men hun gav den et par klem, med det var slut for den halv gamle her. :D

Tilbud om brusebad, men valgte nej. fik noget at drikke, ude på gaden igen efter 45 min.

Ganske fin oplevelse, kan godt anbefales.

Skrevet

Hejsa.

Besøgte Chaba, på Chr. Kiers Plads, her i eftermiddags.

Blev betjent af Cartoon (eller hvad det nu var hun sagde). 45 min. massage.

Hun er er rigtig sød, ung pige, en smule buttet, men fordelt rigtigt fint på hende.

Hun startede næsten straks med at sætte en finger på mellemkødet, og spurgte om jeg ville andet end massage. JA tak, Ok "only hands", sagde hun. Ja fint nok, tak.

Nævnte, at jeg gerne ville have hun pillede lidt ved baghullet, så det fik lige en lille tur. Slet ikke så meget som ved Georg ved Ninna. :?:

God til at gejle op ved nosserne,uden det var overdrevet. Gav fin rigtig massage, og hun begyndte at snakke lidt om hvor jeg boede og om jeg var single havde børn osv ???

Efterhånden blev det mere afslappet og jeg skulle vende mig om. Lillemanden blev straks nusset og hun så meget kærligt på den. Slikkede sig om munden, og spurgte om jeg ville lidt mere, hvis jeg havde penge nok? :) Yes, what about blowjobs?. Det var OK for 800 spir i alt. Nej tak vil blive ved HJ, 600 kr.

Hun gav sig god tid, var super til det, og jeg kom i pæne sprøjt.

Fik yderligere massage på fronten, og spurgte om jeg ville "one more time" ? Sagde jeg nok ikke kunne, men hun gav den et par klem, med det var slut for den halv gamle her. :D

Tilbud om brusebad, men valgte nej. fik noget at drikke, ude på gaden igen efter 45 min.

Ganske fin oplevelse, kan godt anbefales.

Hun taler ikke dansk, vel? Og smiler ikke meget?

Skrevet

ÅE - du har altså styr på dine thaidamer ;)

Imponerende ;)

Vh

Th

Eller de styrer mig :D

Skrevet

Har været en tur forbi ligesom Flems og Aalborg. Nikker genkendende til deres oplevelser.

45 minutter fuld service til standard Århus timepris.

Cartoon er en smuk, ung thai med en dejlig krop. Hun siger hun er 26 år. Det må være rigtig alder.

Selve massagen var god nok til mig, men kort. Efter 17,5 minut gik vi over til sex. På det tidspunkt bad hun om betalingen. Det fik hun og gik ud imens hun sagde "see you tomorrow" :o . Hun trak den lidt og kom nøgen ind igen 3 minutter senere. Udmærket sex i 17,5 minut. Dejlig krop. Hun tændte mig.

Alt i alt så bliver tiden noget kort, når det kun er 45 minutter. Hun er dog en lækker pige som er dejlig at sexe med. Så kommer jeg igen???

Ja det kan sagtens være. Hvis jeg kommer igen bliver det for den udmærkede sex med en pige jeg tænder på. Bliver jeg væk så vil det være fordi fuld pris for 45 minutter er meget for 5-10 minutter går hurtig med ventetid, toiletbesøg og bad.

Hvis man kan få en hel time andre steder til samme pris.

Kan godt anbefales :D

Skrevet

Cartoon smiler nemlig ikke særlig meget og tager lang tid om at tø op.

Havde god men kort oplevelse med hende hvor kun enkelte ting irriterede lidt, eksempelvis de 5 minutter hun sad og overvejede fuld pakke til standard Århus pris. Og vil hun ikke ride.

Og så synes jeg lokalerne er lidt mørke og slidte. På den positive side ingen massage briks men smal seng istedet hvilket er meget bedre.

Hvor finder man en slank pige i Århus der er lidt frisk, sjov, skør, fræk ?

Skrevet

Cartoon smiler nemlig ikke særlig meget og tager lang tid om at tø op.

Havde god men kort oplevelse med hende hvor kun enkelte ting irriterede lidt, eksempelvis de 5 minutter hun sad og overvejede fuld pakke til standard Århus pris. Og vil hun ikke ride.

Og så synes jeg lokalerne er lidt mørke og slidte. På den positive side ingen massage briks men smal seng istedet hvilket er meget bedre.

Hvor finder man en slank pige i Århus der er lidt frisk, sjov, skør, fræk ?

Den eneste jeg har mødt i byen der opfylder alle 5 kriterier er Wee. Hun var omdrejningspunktet på Orcide og Laksamun. Begge steder er nu lukkede, og jeg aner ikke hvor Wee er.

På Chaba er der faktisk en sød, sjov og fræk pige- Hun er ikke skør, ikke åleslank.

Se: viewtopic.php?f=30&t=6294&hilit=chaba

Ellers er der Pen i Hedemannsgade, som er sød, slank og fræk.

I øvrigt lavede jeg en anmeldelse af Cartoon eller hvad hun nu hedder - for længe siden. Lader til hun er fast inventar på Chaba.

viewtopic.php?f=30&t=5164&p=29308&hilit=chaba#p29308

Skrevet

Hende du beskrev som Cat på mellem 24-36 var ikke på Chaba den anden dag. Der var 2 på 35-45 og så var der Cartoon. Da jeg ankom havde de travlt med at massere hinanden i rummet man kommer ind udefra :)

Skrevet

Hende du beskrev som Cat på mellem 24-36 var ikke på Chaba den anden dag. Der var 2 på 35-45 og så var der Cartoon. Da jeg ankom havde de travlt med at massere hinanden i rummet man kommer ind udefra :)

Cat er der fra morgenstunden. Tror hun går i løbet af efermiddagen. Ved dog hun af og til også er der på andre tidspunkter.

Min aldersangivelse var vist også lidt farvet af den gode oplevelse. Hun er omkring 40, men lækker glat uden rynker osv. Hun er nem at kende på det lidt indiske look, samt lidt tendens til skeløjet.

• 4 months later...
Skrevet

Her forleden dag havde jeg lyst til at få masseret ryggen og skulle der komme lidt ekstra oveni, gjorde det bestemt ikke noget. Så jeg slog et smut forbi Hedemandsgade, men der var optaget. Heldigvis, for i stedet gik jeg op til Chaba på Christian Kiers Plads og det var super.

Jeg blev fulgt ind i massagerummet af en ung pige, som hed Sky. Flot, slank krop i en tætsiddende sort kjole, men desværre meget flade bryster. Men resten var der bestemt ikke noget at klage over.

Hun satte sig op på bagdelen af mig og gav min ryg en dejlig massage. Tilpas hård og dyb. Efter et godt stykke tid rykkede hun nedad og fortsatte med benene og efter lidt tid blev ballerne også masseret godt og grundigt. Hendes hænder blev mere og mere nærgående og massagen bevægede sig ned til mine inderlår og mellem ballerne. Efter lidt tid løftede jeg røven en smule, så hun også kunne komme til kugler og det nederste af pikken og det fattede hun straks.

Da jeg var godt og grundig liderlig, vendte jeg mig om med en ordentlig stivert og hun masserede lillemanden et par gange og spurgte om jeg ville have happy ending. Jeg ville dog gerne have mere og kun foreslog selv at kun kunne give mig en gang superfransk uden. Hendes engelsk er ikke helt optimalt, så jeg troede at jeg havde bestilt superfransk for 800. Hun gik et øjebliv og kom tilbage igen, smed kjolen og hoppede op til mig.

Hendes franske var godt, uden at være ekseptionelt og efter lidt tid fik jeg hende vendt rundt, så jeg også kunne sm etpå hende. Og så var det at jeg fik overraskelsen ved at hun hoppede af, tog et kondom og satte på. Hun red mig derefter lidt og jeg sluttede af med en doggy style.

Altsammen til stor tilfredshed og til de 800 kroner hun havde sagt. Så en god behandling til en yderst favorabel pris.

Det må gentages.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.