Hop til indhold
klarpådet

Miki 22 Aarhus! (Skønhed)

Recommended Posts

Var et smut forbi denne lille nips idag, og hun har i min optik en gude krop! Lige sådan jeg kan lide den, lille nips med et sæt pæne bryster, kønt ansigt og en dejlig stram mis :)

Brysterne er nok redigeret en smule større på billederne, men de er af hende og blev bestemt ikke skuffet!

Hun var skide sød og yder en go' service efter min mening! Absolut et besøg værd, og skal helt sikkert forbi igen engang!

Så anbefaling herfra :)

https://annoncelight.dk/showad/248143

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

Jeg var hos hende i en lejlighed tet på å boulevarden i Århus , kan tilslutte mig klapådet . Flot kvide . Med gudeinde krop , 100 gang flottere end hendes billeder , sensuel sexet . Men hendes englisk er var begranset . 
hun skal besøges snart .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Miki i går og er noget skuffet. 
 

Jeg er enig i at hun har en fin krop. Brysterne er noget mindre end på billederne. Hun er også en sød pige, men noget reserveret. Hendes engagement og indlevelse er meget begrænset. I pausen talte vi lidt om hendes arbejdssituation og det er klart at det ikke er noget hun helt selv har rådighed over. Ikke at hun er tvunget eller noget inden retning, men hun kan ikke selv ændre indgåede aftaler. Det er bestemt heller ikke stor sexlyst som har fået hende til at vælge denne levevej. 
 

Stedet er meget lidt diskret. Jeg blev ikke tilbudt bad hverken før eller efter, selvom jeg havde bestilt superfransk. Det behøver man i øvrigt ikke, for det er meget begrænset og ret dårligt udført. 
 

Samlet er det min anbefaling at I finder en anden pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Man they called Horse skrev, den 26/9/2021 at 21:25:

Jeg besøgte Miki i går og er noget skuffet. 
 

Jeg er enig i at hun har en fin krop. Brysterne er noget mindre end på billederne. Hun er også en sød pige, men noget reserveret. Hendes engagement og indlevelse er meget begrænset. I pausen talte vi lidt om hendes arbejdssituation og det er klart at det ikke er noget hun helt selv har rådighed over. Ikke at hun er tvunget eller noget inden retning, men hun kan ikke selv ændre indgåede aftaler. Det er bestemt heller ikke stor sexlyst som har fået hende til at vælge denne levevej. 
 

Stedet er meget lidt diskret. Jeg blev ikke tilbudt bad hverken før eller efter, selvom jeg havde bestilt superfransk. Det behøver man i øvrigt ikke, for det er meget begrænset og ret dårligt udført. 
 

Samlet er det min anbefaling at I finder en anden pige. 

Ærgerligt havde ellers udset hende til et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
cassanova skrev, for 5 timer siden:

Ærgerligt havde ellers udset hende til et besøg.

@cassanova Det kan jo være din oplevelse blev anderledes, nogle gange skal man selv opleve det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har idag besøgt  Miki i Esbjerg 
Hun er super sød og med en fantastisk flot krop. Købte 30min Det var så godt. Kun stor ros til Miki. Hun er i Aarhus fra i morgen. Husk at være sød ved hende og hun er sød ved jer. Hende skal jeg se igen.

 

Redigeret af Marsand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...